Monday, September 22, 2014

Video pasangan lelaki bercumbu dihadapan orang ramai tanpa rasa malu gemparkan masyarakat



Video pasangan lelaki bercumbu dihadapan orang ramai tanpa rasa malu | Apabila nafsu menguasai diri, mereka tidak akan menghiraukan keadaan dan orang di sekeliling. Itu yang terjadi bagi satu pasangan lelaki yang bernafsu songsang yang tidak malu untuk bercumbu dihadapan orang ramai. Kejadian tersebut disedari oleh penumpang lain apabila ada diantara mereka yang merakam aksi tidak senonoh pasangan tersebut dan memuat naik di laman sosial.

 Tambah biadap apabila pasangan ‘muka tembok’ ini menyedari gelagat mereka menjadi tumpuan orang ramai namun, pasangan ini seakan-akan berada dalam dunia mereka apabila meneruskan aksi jijik mereka dan hanya memperbetulkan jaket mereka yang hampir tertanggal disebabkan aksi asmara mereka.

Sudahlah bernafsu songsang malah berbangga dengan kelakuan mereka dan ia jelas membuktikan fikiran mereka berada di kelas yang ketiga. Walaupun negara yang semakin maju seiring dengan fikiran rakyat semakin terbuka, perkara-perkara ini tidak seharusnya berlaku. Sejauh mana peredaran zaman moden itu beredar, namun asal-usul serta adat jangan pernah dilupakan. -MD




.

1 Penyokong CHELSEA:

Farah Waheda Wahid on September 22, 2014 at 3:22 PM said...

uhukss bluekkk tengok pun dah goli dah den ni ha...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!