Thursday, October 28, 2010

Maut turun bukit


MELAKA: “Arwah Fadzly (Mohd Fadzly Mohd Ariff) sepatutnya menemani saya bertemu pelanggan di Tangkak, Johor pagi ini (semalam), namun dia mahu membawa rakan lain untuk berjumpa bakal pelanggan di Jempol, Negeri Sembilan.
“Tidak sangka arwah terbabit kemalangan dan meninggal dunia. Pagi tadi (semalam) kami sama-sama bersarapan di Bukit Serindit,” kata Perunding Pinjaman Persendirian CIMB Bank, Rahizan Abd Rahim, 34, mengenai kemalangan ngeri di Jalan Bukit Bulat Menggong, Alor Gajah, pagi semalam, membabitkan dua rakan sekerjanya.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.50 pagi itu, dua kakitangan bank yang juga Perunding Pinjaman Persendirian, Khairul Afif Mohd Kassim, 24, dari Taman Satelit, Bahau, Negeri Sembilan, dan Mohd Fadzly Mohd Ariff, 22, dari Felda Palong, Gemas, Negeri Sembilan, meninggal dunia akibat kecederaan parah selepas kereta dinaiki mereka bertembung dengan sebuah lori dari arah bertentangan.

Difahamkan, kereta dipandu oleh Khairul Afif terbabas ke laluan bertentangan ketika menuruni bukit di tempat kejadian sebelum kemalangan.

Akibat kemalangan itu, kedua-dua mereka cedera parah akibat tersepit dalam kereta jenis Perodua Kancil yang remuk sebelum berjaya dikeluarkan oleh anggota bomba dan penyelamat.

Menurut Rahizan, Mohd Fadzly adalah kakitangan di cawangan CIMB Jalan Bendahara, dekat sini, yang menunjukkan prestasi kerja baik walaupun baru berkhidmat.

“Arwah memang paling kelakar dan ceria di pejabat. Namun, dalam dua hari kebelakangan ini, saya menyedari perubahan ketara pada dirinya apabila tiba-tiba jadi pendiam dan kurang bercakap.




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!