Thursday, November 11, 2010

Good Job MY Chelsea!


Chelsea menang tipis, terus ungguli liga

LONDON: Jaringan pemain tengah Michael Essien sudah cukup untuk memastikan Chelsea mengukuhkan kedudukan Liga Perdana Inggeris apabila menewaskan Fulham 1-0 di Stamford Bridge, awal pagi tadi.

Essien mudah menanduk untuk memperoleh gol tunggal Chelsea hasil hantaran lintang Florent Malouda pada separuh masa pertama.

Bagaimanapun, pada minit terakhir permainan, Essien dibuang padang apabila menjatuhkan Clint Dempsey tetapi ia sudah terlewat bagi Fulham untuk bangkit menyamakan kedudukan.
Dengan keputusan itu, Chelsea mengumpul 25 mata daripada 11 perlawaan, dua mata di depan Manchester United yang sekadar seri 0-0 dengan Manchester City.

Wei...1-0 pun jelas semalam Chelsea dapat kutip 3 mata penuh dan masih duduk atas liga..ngee..Tahniah Essien untuk gol itu walaupun awak dibuang padang dimasa tambahan akhir game..






Macam mana pula dengan game lain yang berlangsung sama subuh tadi? adakah bernasib baik seperti Chelsea?ngee..jom tengok keputusannya..

Manchester City 0 Manchester United 0
Aston Villa 3 Blackpool 2
Wigan 1 Liverpool 1
Wolves 2 Arsenal 2
Newcastle 1 Blackburn 2
Everton 1 Bolton 1
Wes Ham 2 West Brom 2

Laa...takkan sekadar seri jer Menyu? Liberpul? Wakakaka....(izinkan lulu ketawa..)








How many of you chelsea haters really watched the game?­ Chelsea were very good , they had 18 chances to score­ compare to 3 of fulham.Chelsea played better and­ they deserved 3 points.


Done....





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!