Tuesday, February 8, 2011

REPOST : Rahsia mengenai LULU - Wait..Tak payah baca..! ekeke

Lulu ditag dengan soalan yang sama..
Jadi lulu buat keputusan untuk repost entri ni memandangkan
lulu dah pernah buat..
TQ kerana ingat/tag lulu..



Kandungan entri ini adalah ketika lulu ditag oleh makbed..So, untuk yg telah ditag dalam entri ni, tidak perlu buat lagi sekali..Harap maklum..

Selepas kamu di-tag, kamu harus membuat entry mengenai 25 fakta secara rawak, 
tentang diri kamu..
Setelah siap 25 fakta itu, anda harus tag orang lain.
Jika saya tag kamu, itu bererti saya ingin tahu lebih banyak tentang diri kamu...




(Lulu telah di-tag oleh makbed..Ekeke.Lulu telah menjadi mangsa...Nak tak nak, kena buat juga..jom....)

1. Dikenali sebagai LULU.. Caldina kerana saya suka Toyota Caldina..
Tapi lebih suka Honda Accord...ngee..

2. Berbangsa 'MIX' , papa saya berbangsa Cina dan mummy saya melayu..
Sayalah anak 1 malaysia....yeah.....

3. Lahir di...tettt.....tak pasti.. eh, waktu pagi.. 9.20 am

4. Saya suka mkn kepsi..Hari-hari saya mkn kepsi..ekeke

5. Seorang yang penyayang....muah muah..ngee...

6. Suka menghargai sesuatu/orang lain..
Yah...anda telah menemui orang yang tepat..ehehhe..

7. Terlalu adiccted dengan Horror movie..

8. Juga sukakan movie/drama tagalog dan spanish..

9. Saya suka dengar lagu.. Tak kisah apa genre.. Samaada ballad, pop..
Terutama lagu oldies.. eh, dangdut pun sekali-sekala dengar lah juga..

10. Saya suka surf internet.. Paling byk adalah informasi terkini..
Ataupun yang memberi pengetahuan..

11. Saya sangat suka tengok sukan.. Terutama bola dan tennis..
Tapi tak brp suka 'main' sukan..eheh

12. Saya sangat meminati Chelsea..Saya adalah peminat setia mereka dari tahun 2005..

13. Tahukah anda sebelum itu saya meminat MU (manchester United)..
Tetapi berubah setelah Beckham dijual..
Bukan kerana hanya meminati beckham. tetapi krn tidak berpuas hati..
dengan cara Ferguson mengurus playernya..
(huh..mudahan kalah musim ni..yaaaa)

14. Saya orang yang mudah faham dan memahami..
ceh.. Ngadulah apa je..
Insya-Allah akan saya alert.. wah..

15. Saya juga sangat meminati Rafael Nadal (Tenis-spain).
Bkn kerana rupa parasnya, tetapi kerana perbezaannya dari pemain lain..
Dengan usia mudanya, dia mencapai begitu byk kejayaannya..
Malah dia bertangan kidal..
VAMOS..

16. Kerana kegilaan saya terhadap industri perfileman tagalog, saya akan menonton apa saja wayang/drama, dari siapa saja pelakonnya (terkecuali 18sx) 
dan menumpukan sepenuh perhatian di dpn tv..
hahaha..mmg gila..

17. Seorang penulis.. Pernah menulis 3 buah novel..haa...
(rahsia je eh..tak yah tanya mengenainya lagi)

18. Saya TAK suka make-up tebal..
Al-maklumlah..Sayalah wanita melayu terakhir...
uhuhuhuk (batuk) *perasan!

19. Saya tak berapa gemar pakai kasut tinggi..
memadai 2".. Al-maklumlah, saya ni dah tinggi...
sekian dan terima kasih..ngee..

20. Saya suka masak..
Dan rasanya pun boleh tahan..
Syukur..

21. Saya suka cuci kereta...
haha..aneh ke..

22. Saya suka perhatikan orang..
Haha, jaga-jaga!
(Adakah sama ertinya dengan skodeng?)

23. Saya tak banyak cakap..
Tapi kalau bercakap orang akan dengar..

24. Tak akan BERCAKAP kalau marah..
Hahaha...tension lah ko...

25. Baru je mula blogging..Dan tersangat komited dengannya..


Dengan ini...
Saya dengan rasminya mengumumkan..
akan tag.............
(Oleh kerana dah ramai kwn, makbed dah tag..kerja saya
jadi mudah dan senang...hehehe)

1. NurKaloi
2. AiTotYati
3. Aida Azryn
4. Pn. Ros
5. S.o.f.i.a

Okey..sila jalankan tanggungjawab anda...





.

8 Penyokong CHELSEA:

Makbed on November 4, 2010 at 9:22 PM said...

Bambam Bee ialah seekor honda accord. hehehehe

Hanis Azla on November 4, 2010 at 9:23 PM said...

wah penulis... nak autograf boleh???.. he..he.. xleh tanya lebih2 kan..

LiFe KaMi on November 4, 2010 at 10:27 PM said...

patut le lulu nampak cun je rupanya kacukan..:)

aitotyati on November 4, 2010 at 11:31 PM said...

ooo patutlah kamu cantek!!! btl2 anak 1malaysia nih!! (^_^)

yaaa akan ku jawab Lulu.

nanti jwb tag dari Ai tau. entry tu autopublished pada ahad, 7nov.

jangan lupa tau (^_^)

pN.rOs on November 5, 2010 at 1:19 AM said...

alamak tertag suda..... mekasih cik lulu.....
tp tak sempat lagi nak buat..
da siap i antar link ya hehehe

Anonymous said...

lulu dah kena tag da...jom join giveaway...

aitotyati on November 6, 2010 at 7:54 AM said...

lulu,

Ai tagged u.

jawab jgn tak jwb (^_^)

EzzEddin on November 10, 2010 at 10:34 AM said...

ohh..
mesti makbed marah sbb kerja soklah aku tak buat lagi..
eheheh..
lulu accord nama baru ek..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!