Tuesday, December 14, 2010

Nicole Richie & Joel Madden Sah Jadi Suami Isteri


SETELAH menjalinkan hubungan cinta dalam tempoh agak lama, pasangan Nicole Richie dan Joel Madden akhirnya selamat dinikahkan dalam satu upacara perkahwinan Ahad lalu.

Lebih istimewa, majlis tersebut dihadiri lebih 130 orang tetamu dan dijalankan di rumah ayahnya, Lionel Richie di Beverly Hill. Dalam upacara tersebut Nicole dan Joel saling bertukar cincin pernikahan yang direka oleh Niel Lane.


Pasangan ini memiliki dua orang cahaya mata sebelum bernikah bernama Harlow 2, manakala Sparrow berusia 15 bulan turut bertugas menjadi pembawa bunga.


“Pasangan ini mahukan pernikahan gaya Hollywood dan glamor. Mereka mahu hiasan yang tidak teralu banyak namun diingati oleh keluarga dan teman rapat,” ujar seorang sumber.


Manakala rakan baiknya, Marsha Gordan menjadi pengiring pengantin wanita. Sementara itu Benji Madden yang juga saudara kembar Joel menjadi pengiring kepada pengantin lelaki.


Beberapa selebriti juga kelihatan hadir seperti Gwen Stefani, Ashlee Simpson, Samantha Ronson, Khloe Kardashian dan beberapa selebriti lain. Selain itu kelihatan seekor gajah bernama Ronson dalam majlis tersebut.



P/S - Apa yang kurang? Eheh gambar pengantin.. Nanti dah dapat, lulu cepat post dalam entry yer...


.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!