Wednesday, December 1, 2010

Review movie 'Hantu Tanah Kusir'


Film Hantu Tanah Kusir akan segera di tayang di panggung-panggung dengan tema filem bergenre horror dengan menampilkan artis jepun Miyabi aka Maria Ozawa. Film Hantu Tanah Kusir diarah oleh Ody Mulya Hidayat dan di Produksi Maxima Pictures.


Dalam filem dengan durasi selama 82 minit tersebut, adegan untuk Miyabi juga jauh lebih banyak dibanding filem terdahulu. Namun, filem itu tidak sepenuhnya diisi dengan adegan hot maupun berani dari gadis pelakon lucah Jepun-Perancis-Kanada tersebut.


Dalam filem Hantu Tanah Kusir ini, bintang hot asal Jepun itu melakonkan watak sebagai Pauleen. Dirinya seringkali muncul dengan mengenakan baju serba singkat yang mempertontonkan bahagian tubuhnya.

Dalam satu adegan, dirinya kehujanan dan terpaksa mengganti bajunya. Ketika berada di dalam kamar, dengan jelas Miyabi mempertontonkan bahagian atas tubuhnya dengan masih mengenakan jeans pendek, di situ kelihatan sebahagian payudaranya.


Sejumlah artis Indonesia yang turut berlakon dengan Miyabi ialah Yadi Sembako, Benu Buloe, Kiwil, Zaki Zimah, Rheina Mariyana dan Daus Mini.








.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!