Sunday, January 30, 2011

Aneh! Kucing lahirkan anjing?


Boleh percaya ke tak? Ada kucing yang melahirkan dua ekor anak yang seiras 100% anjing, termasuk suaranya. Kejadian ini terjadi Majjelling, Kecamatan Maritengngae, Kabupaten Sidrap, Sulawesi Selatan.

Pemilik kucing itu, Hj. Jira (40), bingung dengan kejadian aneh ini. Begitu juga dengan penduduk sekitar yang heboh mendengar kucing Hj. Jira melahirkan anak seiras anjing.

Menurut cerita Hj. Jira, pada hari Selasa, ketika hendak sembahyang Subuh di masjid, dia melihat kucing peliharaannya sedang menyusui anaknya di reban ayam belakang rumahnya. Namun, ketika memerhatikannya, ternyata dua anak kucing itu seiras dengan anjing, dari suara, wajah dan bentuk badannya 100% seiras dengan anjing.

Keanehan bentuk anak kucingnya itu pun diceritakan Hj. Jira ke keluarga dan jiran-jirannya, sehinggga mereka terkejut dan terus melihatnya.

Kucing seiras anjing tersebut, kini dipelihara dengan baik. Hj. Jira terpaksa membeli susu bayi agar kedua anak kucing yang terdiri dari jantan dan betina ini boleh hidup.

Ramai yang mengakui kejadian kucing melahirkan anak seiras anjing ini baru pertama kali dilihat dan merupakan suatu kejadian yang sangat menakjubkan. Memang tidak masuk akal, tapi nyata. Mungkinkah kucing tersebut pernah meng**an  dengan anjing?


 
.

4 Penyokong CHELSEA:

Unknown on January 30, 2011 at 5:26 PM said...

uih...dasyat!!bukan kucing tu..
tukang pegang kucing tu..dasyat!!
sedara pak haji ke tu??
pakai baju tunjuk lurah dendam ..kelassss gitu!!!

FIFIEY LYCHEE MARATION on January 30, 2011 at 5:31 PM said...

keajaiban Tuhan..

Unknown on January 30, 2011 at 5:41 PM said...

Allah maha kuasa. subhanallah

azzey on January 30, 2011 at 6:14 PM said...

Kuasa Allah kan...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!