Monday, January 17, 2011

Pemandu paling tampan di China


Seorang pemandu berusia 27 tahun disebut-sebut paling tampan dan seksi di China setelah gambarnya beredar di dunia maya. Pemandu itu bernama Xiong Xingyuan (27) dan berasal dari Wuhan, China.

Xiong menjadi sensasi di dunia maya dan ramai pengguna di beberapa forum mengatakan dia mirip dengan idola remaja Hongkong, Daniel Wu.

Dengan ketinggian 180 sentimeter, Xiong telah memandu selama tujuh tahun setelah dia lulus dari sekolah. Orang mengelarnya Shuai Xiong atau si tampan Xiong dan dia digambarkan sangat fashionable dan cute.

Tidak hanya dari segi fizikal, Xiong juga seorang pemandu yang sangat berhati-hati dan melayan penumpang dengan baik. Sebagai tambahan, selama dia menjalankan tugas, dia belum pernah mengalami kemalangan.

Meskipun digilai perempuan dan gadis muda, Xiong menyatakan dia hanya menjalankan tugasnya. "Kita harus melayan penumpang seperti keluarga kita. Kami ingin memastikan mereka merasa nyaman di bas dan kita tidak boleh melanggar peraturan di jalan.

Daniel Wu
 
Dia juga menegaskan dirinya tidak pernah berusaha mencari perhatian seperti perusahaan lain tuduh. "Di dalam industri perkhidmatan, kita harus melakukan tugas dengan baik. Saya bukan seorang bintang.." kata Xiong.



.

9 Penyokong CHELSEA:

Amy Wong on January 17, 2011 at 12:44 PM said...

muka habis gay. hahahha

Lulu Caldina on January 17, 2011 at 12:46 PM said...

@AMI.FAHMI eheh, bagus, pandai kenal muka org gay...

nurkaloi on January 17, 2011 at 12:52 PM said...

uisshhh ensem
leleh leleh
hahaha

PearlKaz on January 17, 2011 at 1:11 PM said...

waahh.. bertuahnya dpt driver bus macam ni... hihi... kalo ramai driver bus express kt malaysia mcm ni, insyaAllah kurang kemalangan bus kt jalan raya.. hihi. naik bus rase aman, tenang dan dpt cuci mata tgk driver bus hensem. hihihi

Unknown on January 17, 2011 at 1:49 PM said...

Kan bagus kalau semua pemandu bas kt Malaysia ni mcm ni.. Xde la nun accident sini sane -.-"

karl on January 17, 2011 at 3:07 PM said...

smart and steady... macho gitu

giha lalala on January 17, 2011 at 10:53 PM said...

hahahah... kat mlesia, nk jumpa hemsem pun susah.
siap mat endon yg bawak bas. haha

Anonymous said...

kl rapid kl gne pkhidmatan dy agak2 rmai x awek naik bas..hahahah

Anonymous said...

Oke, dy hensem. Agak2 kalau ade mcm niey kat mlaysia, kompem yg pompan naik bas cume nak tengokk dia. Aummm! ƗƗɑƗƗɑ°◦=D ƗƗɑƗƗɑ°◦=)) driver bas xdriver bas, yg pnting hensem. Ciptaan Allah semua hensem :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!