Saturday, February 19, 2011

Selamat karena perut buncit


Kejadian itu terjadi ketika, Samantha Lynn Frazier, memasuki bar Herman's Place di Atlantic City. Wanita berusia 35 tahun itu, mendengar suara ledakan sebanyak dua kali, ketika dia akan memasuki bar tersebut.

Kemudian wanita itu merasakan sakit dan terkejut ketika melihat darah ketika dia memegang perut kirinya. Polisi Atlantic City mengatakan, Frazier tidak bersalah dan ia hanya kebetulan saja berada di tempat yang salah.

Detektif Letnan Charles Love mengatakan, tembakan tersebut diarahkan ke arah seorang lelaki yang sebelumnya melarikan diri. Jaket lelaki tersebut tertinggal dan ada lubang peluru di jaketnya.

Frazier berfikir ketika itu dirinya akan menemui ajal, tapi perutnya yang buncit telah menyelamatkannya. Perutnya yang tebal, menahan peluru untuk tembus ke organ dalam. Demikian seperti dipetik dari Associated Press.

Frazier juga mengatakan, sebelumnya dia selalu berusaha untuk menurunkan badan. Tapi setelah kejadian itu, dia membatalkan niatnya dan ingin badannya lebih besar lagi, jika itu memang boleh membuat dirinya kalis peluru.



.

4 Penyokong CHELSEA:

Unknown on February 19, 2011 at 6:10 PM said...

kak lulu !!! Tolong amzar leh x .. Amzar nak header tapi tak rety buad .. huhu .. akak kan pandai buat ,, hihihii

Lulu Caldina on February 19, 2011 at 7:38 PM said...

@Amzar Syazani insya Allah..yg simple mimple boleh ler...nak yg mcm mane? eheh mesti berkenan dengan logo chelsea tu kan...? kalau lulu buat, free jer, so kualiti takdelah best mcm org lain yg terima tempahan tu..kerja mrk lagii cantik...boleh..boleh...ngee

Bee on February 19, 2011 at 8:25 PM said...

waaa ada jugak guna nyer lemak tu

Unknown on February 19, 2011 at 10:39 PM said...

@Lulu caldina free ?? hehe ok jer .. lagi la best .. huhu .. amzar nak header yang simple sesangat pastu gune warne biru awan cam kat blog amzar tu .. hehe .. Logo Chelsea ?? huhu ok .. letak jer .. Amzar ta kesah .. Tapi kat header tu akak tulis la .. 'Blog Amzar Syazani' .. tq2 !!!

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!