Friday, March 11, 2011

Di tangkap kerana bancuh kopi sambil berbogel..


Seorang warga Amerika Syarikat yang membuat kopi di rumahnya sambil berbogel kini menghadapi tuntutan melakukan perbuatan tidak senonoh.

Eric Williamson, warga Springfield, Virginia, sedang membuat kopi di dapurnya ketika seorang perempuan dan kanak-kanak berumur tujuh tahun berjalan melewati tingkap dan melihatnya. Perempuan itu mengadu kepada polis yang kemudian menangkap Williamson.

Williamson (29) menegaskan dirinya tidak melakukan hal yang salah dan jika ada yang melihatnya tanpa pakaian, maka itu adalah tidak disengajakan.

"Saya memang tidak memakai pakaian, tapi saya sedang bersendirian, di rumah saya sendiri, dan baru saja bangun tidur. Ketika itu gelap dan saya tidak terfikir ada orang di luar yang melihat saya," akuinya.

"Saya tidak pernah bercakap dengan siapa, tidak pernah melihat siapa pun. Tidak terlintas dalam hati saya, orang lalu dan melihat saya membuat kopi. Maksudnya, jika saya berdiri dan selesa di dapur saya, samaada berpakaian atau tidak itu adalah hal peribadi saya. Ini dapur saya," tegas ayah seorang anak berusia lima tahun itu.

Seorang jurucakap polis Fairfax, Mary Ann Jennings, mengatakan Williamson ditahan kerana mereka yakin dia ingin dilihat bogel oleh orang awam.

Lelaki berusia 29 tahun itu menghadapi ancaman penjara satu tahun dan denda USD2.000 jika disabitkan bersalah.

 

.

3 Penyokong CHELSEA:

MizzTina on March 11, 2011 at 12:17 PM said...

macam2 hal la..

Mira Amirudin on March 11, 2011 at 12:52 PM said...

gangguan seksual!haha

eddy syrol on March 11, 2011 at 2:18 PM said...

adoyai... ado2 je

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!