Sunday, March 20, 2011

Menakjubkan...


Para angkasawan telah menemui bahawa planet Bumi itu mengeluarkan seperti radiasi, dan secara rasmi mereka mengumumkannya di Internet, tetapi sayangnya 21 hari kemudian website tersebut ghaib dan ada alasan tersembunyi disebalik penghapusan website tersebut.

 Setelah melakukan penelitian lebih lanjut, ternyata radiasi tersebut berpusat di kota Mekah, tepatnya berasal dari Ka’bah. Yang mengejutkan adalah radiasi tersebut bersifat infinite ( tidak berhujung ), hal ini terbukti ketika mereka mengambil foto planet Mars, radiasi tersebut masih terus berlanjutan. Para peneliti Muslim mempercayai bahawa radiasi ini memiliki karakteristik dan menghubungkan antara Ka’bah di planet Bumi dengan Ka’bah di alam akhirat.

Di tengah-tengah antara kutub utara dan kutub selatan, ada suatu kawasan yang bernama ‘Zero Magnetism Area’, maksudnya adalah apabila kita mengeluarkan kompas di area tersebut, maka jarum kompas tersebut tidak akan bergerak sama sekali kerana daya tarikan yang sama besarnya antara kedua kutub.
Itulah sebabnya jika seseorang tinggal di Mekah, maka dia akan hidup lebih lama, lebih sihat, dan tidak banyak dipengaruhi oleh banyak kekuatan graviti. Oleh sebab itu lah ketika kita mengelilingi Ka’Bah, maka seakan-akan diri kita dikenakan berulang kali oleh suatu energi misteri dan ini adalah fakta yang telah dibuktikan secara ilmiah.



.

5 Penyokong CHELSEA:

Kak Long on March 20, 2011 at 10:16 AM said...

subhanallah... :)

Makbed on March 20, 2011 at 11:47 AM said...

yeke? subhanallah...

ewanthology on March 20, 2011 at 11:52 AM said...

Subhanallah

dean on March 20, 2011 at 1:45 PM said...

Allah uakbar!

Lalala on March 20, 2011 at 2:04 PM said...

pernah baca before ni.. banyak lagi yang menarik pasal ka'bah ni

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!