Saturday, May 28, 2011

Mayat di dalam kereta..


Seorang perempuan yang sedang memandu mengizinkan seorang pengemis menumpang didalam keretanya. Namun, wanita itu menjadi panik seketika, ketika mengetahui pengemis itu meninggal didalam kereta.

Lalu, perempuan itu pun menyimpan jasad pengemis itu didalam kereta. Selama berbulan-bulan dia memandu kereta dengan mayat di dalam keretanya.

Jasad perempuan perngemis tersebut disimpan di sebuah kotak yang dipenuhi dengan serbuk penaik untuk menggelakkan bau busuk dari mayat.

Petugas polis dari Costa Mesta, California, Amerika Syarikat (AS), menemukan mayat tersebut setelah menerima laporan. Ketika kereta itu diperiksa, petugas polis melihat kaki tersingkap dari selimut dan ditutupi pakaian.

Polis segera melakukan autopsi mayat tersebut. Dari hasil autopsi tidak ditemukan adanya luka akibat kekerasan pada tubuh mayat yang hanya tinggal tulang itu. Namun polis masih terus menyiasat kes ini.

Polis yang memeriksa pemandu tersebut menyatakan, dirinya takut disalahkan keatas kematian pengemis itu. Walaupun dia sendiri tidak mengetahui apa punca pengemis itu mati. Tetapi yang pasti pengemis itu mati di dalam keretanya kira-kira 10 bulan yang lalu..









.

1 Penyokong CHELSEA:

mcm ni lah on May 28, 2011 at 1:37 PM said...

adoi ade plak mcm tu

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!