Wednesday, August 3, 2011

day 26 - 15 fakta tentang anda


Soalan- soalan macam nilah yang paling best nak ngelat... ekeke...
Sabar jer eh baca jawapan dari lulu...
Kan dah kata, Lulu Caldina macam artis, selalu main no komen jer..ngee...


  1. Dikenali sebagai LULU.. Caldina kerana saya suka Toyota Caldina..Tapi lebih suka Honda Accord...ngee..
  2. Berbangsa 'MIX' , papa saya berbangsa Cina dan mummy saya melayu.. Sayalah anak 1 malaysia....yeah.....
  3. Saya suka mkn kepsi..Hari-hari saya mkn kepsi..ekeke
  4. Suka menghargai sesuatu/orang lain.. Yah...anda telah menemui orang yang tepat..ehehhe..
  5. Terlalu adicted dengan Horror movie, movie/drama tagalog dan spanish. Kerana kegilaan saya terhadap industri perfileman tagalog, saya akan menonton apa saja wayang/drama, dari siapa saja pelakonnya (terkecuali 18sx)  dan menumpukan sepenuh perhatian di dpn tv.. hahaha..mmg gila..
  6. Saya suka dengar lagu.. Tak kisah apa genre.. Samaada ballad, pop.. Terutama lagu oldies.. eh, dangdut pun sekali-sekala dengar lah juga..
  7. Saya suka surf internet.. Paling byk adalah informasi terkini.. Ataupun yang memberi pengetahuan..
  8. Saya sangat suka tengok sukan.. Terutama bola, golf dan tennis..
  9. Saya sangat meminati Chelsea..Saya adalah peminat setia mereka dari tahun 2005..
  10. Tahukah anda sebelum itu saya meminat MU (manchester United). Tetapi berubah setelah Beckham dijual.. Bukan kerana hanya meminati beckham. tetapi krn tidak berpuas hati.. dengan cara Ferguson mengurus playernya..
  11. Saya orang yang mudah faham dan memahami..ceh.. Ngadulah apa je.. Insya-Allah akan saya alert.. wah..
  12. Saya juga sangat meminati Rafael Nadal (Tenis-spain). Bkn kerana rupa parasnya, tetapi kerana perbezaannya dari pemain lain.. Dengan usia mudanya, dia mencapai begitu byk kejayaannya.. Malah dia bertangan kidal.. VAMOS..
  13. Seorang penulis.. Pernah menulis 3 buah novel..haa... (rahsia je eh..tak yah tanya mengenainya lagi)
  14. Saya TAK suka make-up tebal.. Al-maklumlah..Sayalah wanita melayu terakhir...
    uhuhuhuk (batuk) *perasan!
  15. Saya suka masak.. Dan rasanya pun boleh tahan.. Syukur..

     


P/S - Laa, 15 jer ke? :p
Tamat Cabaran hari ke 26 ~baca~




.

8 Penyokong CHELSEA:

Ana Amalina on August 3, 2011 at 8:34 PM said...

owh..caldina tuh nama keta, igtkan memang nama lulu.. hehehe... mix rupanya lulu ni... patut la cntik.. =D

NADIA RAJAMI on August 3, 2011 at 8:35 PM said...

bgslha..:).. lulu suka sukan.. hehe

PinKy MoMMa on August 3, 2011 at 9:02 PM said...

hahahaha ye sy berjumpa ngan org yg tepat..pasni lulu leh tukar nama pada dr.lurve ngeee~!

teringin nak rasa anak 1 malaysia masak camner hehehe

Fatin Liyana on August 3, 2011 at 9:06 PM said...

ohhhh..add math upernye cik lulu neh..^^,

Baiz Mamat on August 3, 2011 at 9:20 PM said...

cik lulu..i like no 10 tu sebab saya pun peminat chelsea,,,hehe..bukan meniru yer..

Ce'gu JAERA on August 3, 2011 at 10:04 PM said...

owh, tahukah Lulu, dulu saya pun peminat setia Chelsea.. sejak Mourinho sudah tidak bersama, macam tak best plak sokong Celsi. Asyik2 pecat jurulatih... kalah sikit pecat. takda pendirian langsung.. tak bleh terima kekalahan.. ehehehe..

soalan nombor 16 lulu lupa jawab.. berapa dah umur Lulu skrg?.. ekekeke (",)

Ct Arina on August 4, 2011 at 9:41 AM said...

saye juge seorang penulis. penah menulis sebuah novel. tp x pernah dterbitkan. hihi

Lulu Caldina on August 4, 2011 at 9:45 AM said...

@Ct Arina knp tak diterbitkan?? alaa, sayanglah

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!