Thursday, November 10, 2011

"Saya sayangkan dia...."


“Saya sayang bekas isteri saya 200 peratus, kalau dia berubah saya bersedia menerimanya dengan hati terbuka,” kata Zaidy Zailani, 30, bekas suami pelakon kontroversi, Nabila Huda Suhaimi, 27, ketika ditanya mengenai gambar bekas isterinya bercium dengan seorang lelaki di sebuah pulau peranginan yang tersebar di Internet.
Aksi Nabila dalam gambar itu dicemuh dan dikritik hebat peminat tambahan pula Nabila baru saja bercerai dengan Zaidy pertengahan Oktober lalu.
Zaidy ketika dihubungi semalam, berkata dia terkejut dengan penyebaran gambar itu dan kurang senang dengan perlakuan Nabila.

“Saya terkejut selepas dimaklumkan rakan mengenai gambar itu dan saya tidak mahu melihatnya,” katanya sambil memberitahu Nabila sudah lama dia tidak berhubung dan berjumpa dengannya serta anak mereka, Keisha Laila yang berusia setahun lebih.

Menurut Zaidy, selepas bercerai dengan isterinya pertengahan Oktober lalu, dia mengambil alih menjaga puteri kesayangannya itu walaupun perlu bekerja seharian.





P/S -  JOM TENGOK NI [KLIK]





.

6 Penyokong CHELSEA:

Makbed on November 10, 2011 at 10:34 AM said...

alahaii.... pesal jadi camni Nabila oii.. Ingat dah jadi mak buleh le berubah. KEsian kat Apak nye...

Hanis Azla on November 10, 2011 at 10:50 AM said...

bagusnya ex husband dia..

Nyamuk Terbang on November 10, 2011 at 11:26 AM said...

syg gila hsband dia

nurkaloi on November 10, 2011 at 1:39 PM said...

tak payah laaa
carik orang lain
meh kaloi ade hahah

Unknown on November 10, 2011 at 8:59 PM said...

terkejut bila dia tiba-tiba mintak cerai dulu and berubah.hmm.kesian kat anak dia.dahlah kecik lagi tapi diabaikan oleh ibu sendiri.

sHieRa cAkAp on November 11, 2011 at 6:31 PM said...

Susah nk ckp.. Tak bolehnk salahkn satu pihak saja. Hanya mereka berdua sahaja yg tahu.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!