Friday, December 23, 2011

Pramugari Filipina mengadakan tarian demo keselamatan diiringi lagu krismas


Apabila bercakap mengenai kapal terbang perjalanan udara, keselamatan sentiasa diutamakan.

Tetapi syarikat penerbangan Filipina telah memutuskan ia tidak takut juga menjadikan ia menyeronokkan dengan mendapatkan pramugari menari dengan cara mereka melalui demonstrasi keselamatan penerbangan.

Bagi pelancong kapal Cebu Pacific, untuk tempoh perayaan ini sekurang-kurangnya, akan diberitahu bagaimana untuk memakai tali pinggang keledar dan mengembungkan jaket keselamatan mereka sambil diperdengarkan lagu Mariah Carey  'All I Want For Christmas Is You'. Menurut mereka, muzik dan tarian membantu penumpang menumpukan perhatian pada mesej keselamatan.

Kemudian, sekali apabila Krismas telah selesai, pramugari akan kembali untuk bergoyang melalui lagu Lady Gaga 'Just Dance'.

Jurucakap Candice Iyog berkata: 'Sekarang merupakan Krismas, kami mahu membawa keseronokkan ke dalam penerbangan. Dan dia mendedahkan penumpang mempunyai 'reaksi hebat' ketika melihat 'tarian' itu.
Video rutin menunjukkan empat atendan dalam baju oren dan seluar khaki yang menari dalam penerbangan terpilih. Mereka tiba di kabin serentak dan di bawahnya suaranya terperinci bagaimana untuk bertindak balas dalam situasi kecemasan, berselang cara mereka melalui prosedur keselamatan.






.

4 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on December 23, 2011 at 11:07 AM said...

wowww.. awesome..
kalau pramugari Malaysia yg buat macam tu, konfom hari2 saya naik kapal terbang pegi sekolah... wakakakaka (",)

Makbed on December 23, 2011 at 11:10 AM said...

sgt cool!

Elly Othman on December 23, 2011 at 11:42 AM said...

hahah lawak plus cool giler !

asip محمد on December 23, 2011 at 3:42 PM said...

lagi lulu? keh3

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!