Monday, January 2, 2012

Pelakon drama Tentang Dhia bertunang


Pelakon drama Tentang Dhia, Izreen Azminda Aznam, 27, hari ini selamat ditunangkan dengan seorang jurukamera bebas, Muhd. Riza Baharudin, 29, pada satu majlis di Pusat Aktiviti Pejabat Daerah Kota Setar di sini.

Izreen Azminda yang anggun mengenakan persalinan baju kurung moden berwarna merah jambu menerima sebentuk cincin emas putih bertatah berlian daripada tunangnya itu.

Upacara menyarungkan cincin disempurnakan oleh ibu Muhd. Riza, Zainon Baba sambil disaksikan oleh ahli keluarga kedua-dua pihak.

Kedua-dua pihak juga bersetuju untuk melangsungkan majlis perkahwinan pelakon dan jurukamera itu selepas Hari Raya Aidilfitri sekitar Ogos nanti manakala wang hantaran ditetapkan RM19,001 dan mas kahwin RM999.

Pada majlis yang berlangsung penuh adat itu, pihak lelaki turut menyerahkan lima dulang hantaran iaitu sirih junjung, telekung, cincin, gula-gua dan kek dan pihak perempuan membalas tujuh dulang iaitu sirih junjung, sejadah, buku perkahwinan, coklat, bunga, buah dan kek.

Ketika ditemui selepas majlis itu, Izreen Azminda berkata, beliau bersyukur kerana majlis pertunangannya berjalan lancar walaupun pelbagai kontroversi melanda diri dan tunangnya itu.

"Saya menerima Muhd. Riza sebagai orang baru dalam hidup saya dan apa yang berlaku sebelum ini saya tidak mahu ambil pusing kerana kepercayaan harus ada dalam setiap perhubungan.

"Saya harapkan hubungan yang baru dibina hari ini akan berkekalan sampai bila-bila dan saya rasa cukuplah dengan kontroversi yang melanda saya tahun lepas. Sekarang saya nak buka buku baru," katanya.

Bagi Muhd. Riza pula, walaupun perkenalan dengan Izreen Azminda berlangsung dalam tempoh yang singkat, namun dia yakin untuk menyuntingnya sebagai isteri apabila mengenali sifat wanita itu.

"Di luar dia nampak kasar, namun bila sudah betul-betul kenal baru saya dapat lihat ciri-ciri kewanitaannya.

"Saya juga sudah ceritakan segala-gala yang berlaku pada diri saya dahulu kepada Izreen Azminda dan saya ingin mulakan hidup baru dengannya selepas mengalami kegagalan dalam perkahwinan terdahulu," katanya.









.

2 Penyokong CHELSEA:

H A N on January 2, 2012 at 2:06 PM said...

Serious suka gila lakonan Izreen dalam Tentang Dhia... Memang t'gelak je...Haha

Ce'gu JAERA on January 4, 2012 at 5:10 AM said...

ya, saya pun suka tgok lakonan dia ni... mmg menjadi

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!