Monday, January 2, 2012

Pemandu lori menang 1 juta mata Bonuslink


Seorang pemandu lori memenangi hadiah utama bagi minggu keempat peraduan 31 Juta Mata BonusLink Untuk Dimenangi Setiap Minggu anjuran Shell dengan memperoleh hadiah berupa 1,000,000 mata ganjaran BonusLink.

Ong Boon Chong, 41, berkata, dia tidak menyangka akan muncul sebagai pemenang dan menganggap tuah menyebelahinya yang merupakan pelanggan setia Shell.

"Sebagai pemandu lori, pekerjaan saya melibatkan perjalanan jauh dan Shell menjadi pilihan utama saya. Saya rasa sangat gembira dan tidak sabar untuk menebus hadiah yang akan menceriakan sambutan tahun baru," katanya.

Beliau berkata demikian selepas menerima hadiah yang disampaikan oleh Pengurus Runcit Selatan Shell, Joari Mohd. Jaafar.

Turut hadir, Pengurus Besar BonusKad Loyalty Sdn. Bhd, Victor Goon. Sementara itu, Joari berkata, peraduan tersebut adalah untuk memberi ganjaran kepada pemandu dengan menawarkan peluang memenangi 1,000,000 mata ganjaran Bonuslink.

Jelasnya, mata ganjaran yang diperoleh memberikan pemenang pilihan untuk menebus apa sahaja barangan daripada BonusLink mengikut kesukaan mereka.









.

2 Penyokong CHELSEA:

BTS on January 2, 2012 at 11:20 AM said...

Mungkinkah nilainya Rm10 ribu?? Tahniah juga untuk pemenang

maszull on January 2, 2012 at 1:11 PM said...

assalamualaikum Lulu...wah seronoknya dpt hadiah pada tahun baru ni kan...:)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!