Thursday, February 9, 2012

Fabio Capello letak jawatan pengurus England


Fabio Capello meletakkan jawatan sebagai pengurus England selepas selepas mesyuarat tergempar di pejabat pengerusi FA, meninggalkan cara yang jelas untuk Harry Redknapp menggantikan beliau.
Pada salah satu daripada hari-hari yang paling luar biasa dalam sejarah bola sepak Inggeris, Redknapp telah dibersihkan daripada semua caj pengelakan cukai di Southwark Crown Mahkamah hanya beberapa jam sebelum pengurus dari Itali itu menghadiri perjumpaan dengan Daud Bernstein di Wembley.

Berstein marah dengan Capello kerana mencetuskan di televisyen Itali di mana dia mencabar pihak berkuasa FA dengan mengkritik keputusan mereka untuk menggugurkan John Terry sebagai kapten.

Sebaliknya, Capello marah kerana dia tidak dibawa berunding diatas keputusan minggu lepas untuk menggugurkan Terry, telah berjalan keluar dengan serta merta, bersama-sama dengan kakitangan kejurulatihan beliau.


Tottenham telah menjangkakan satu pendekatan untuk Redknapp. Kontrak di White Hart Lanenya masih mempunyai 15 bulan tetapi pengerusi Daniel Levy telah menimbangkan tawaran baru yang beliau berharap akan memujuk pengurus berusia 64-tahun itu kekal menolak jawatan pengurus England untuk gelaran Liga Perdana Inggeris dan kelayakan Liga Juara-Juara.





Giveaway~ hadiah percutian, jom submit pic korang dan tersayang yang superb untuk menang...





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!