Friday, February 24, 2012

Seorang bapa terkejut melihat anak perempuannya tergantung di 'blind cord' tingkap


Seorang bapa semalam memberitahu bagaimana keluarganya terkejut dengan kematian anak perempuan mereka berusia dua tahun selepas dia terperangkap lehernya di 'blind cord' tingkap.
Emily Warner, berusia dua tahun  kemudian lumpuh dan mengalami kerosakan otak.

Dia meninggal sebulan kemudian berikutan pernafasan dan masalah jantung.
Bercakap kepada pemberita selepas inkues semalam Jamie ayahnya, 30, berkata: 'emmie adalah cahaya kehidupan kami, seorang gadis kecil yang indah.

'Tidak ada satu perkara yang menjadi penyebab, ia adalah satu kemalangan. Kami tidak melihat apa-apa bahaya kerana kita tidak pernah menduga hal sebegini akan berlaku. '

Budak perempuan itu telah tidur, tetapi berdiri di hujung katil- dan telah memanjat di tingkap apabila kemalangan itu berlaku. Encik Warner menjumpainya tidak sedarkan diri, tergantung apabila dia berjalan melepasi biliknya beberapa minit kemudian.

Dia cuba memulihkan Emily sementara isterinya memanggil ambulans.
Tragedi itu berlaku pada malam 27 Ogos tahun lepas di rumah keluarga di Royston, Hertfordshire.

Emily kekal dalam keadaan koma di hospital selama seminggu. Otaknya telah disahkan mengalami kekurangan oksigen. Walaupun keadaannya didapati ada perubahan, dia meninggal dunia di hospital berikutan masalah pernafasan dan serangan jantung pada 1 Disember.


Sekurang-kurangnya 19 kanak-kanak telah meninggal dunia sejak tahun 1999 dalam keadaan yang serupa, Emily. Semalam, Mahkamah Koroner Hertfordshire mendengar bagaimana Encik Warner dan isteri, Tracey, yang juga mempunyai seorang anak lelaki berusia empat tahun, James, mengakui tidak mampu melakukan yang lebih baik kerana kemalangan itu.

Keputusan kematian akibat kemalangan dicatatkan.











.

1 Penyokong CHELSEA:

Ayu on February 24, 2012 at 11:09 AM said...

Alahai...kesiannya si kecik....takleh bygkan kalo jd kat my son, :( maunye trauma kot

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!