Sunday, March 11, 2012

Maaf Chelsea, saya tidak berminat


Jose Mourinho telah mengesahkan bahawa dia tidak lagi terlibat dengan khabar angin, bahawa dia bakal kembali ke Stamford Bridge untuk menguruskan sama ada Chelsea atau England dengan berjanji untuk menandatangani perjanjian baru di Real Madrid.

Pengurus yang berusia 49 tahun itu mendedahkan: 'Saya akan menandatangani kontrak baru dengan Real Madrid. Saya ingin mempunyai tempat dalam sejarah kelab itu. '
Mourinho, berada 10 mata dihadapan Barcelona sebelum perlawanan malam Sabtu di Real Betis, di ambang menjadi pengurus pertama untuk memenangi gelaran liga di empat negara utama.

Beliau telah menunjukkan petunjuk baru-baru ini bahawa beliau mahu kembali ke English Premier League dan, walaupun pernah ada perbezaan pendapat dengan pemilik Chelsea, Roman Abramovich, dia adalah antara pilihan utama untuk mengambil alih di Stamford Bridge berikutan pemecatan Andre Villas-Boas.

Tetapi dia berkata: 'Real Madrid dan saya berkongsi matlamat yang sama dan kami bertekad untuk mencapainya. Sebagai sebahagian daripada pasukan ini adalah satu pengalaman yang hebat dan tidak dapat dilupakan bagi pengurus seperti saya.

'Madrid adalah salah satu kelab terbesar di dunia dan saya berasa gembira di sini. Saya rasa mereka mempercayai saya di sini dan saya rasa saya mempunyai sokongan yang lengkap dari kelab dan semua peminat.
'Saya melihat masa depan saya lebih cerah bersama Real Madrid dan keputusan yang lebih baik yang membawa untuk kami memenangi trofi.'





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!