Tuesday, April 3, 2012

Anak kecil lemas dalam mesin basuh


Pada usia 21 bulan, Ollie Hebb membantu ibunya pada hari-hari biasa, memanjat di atas tong supaya dia boleh memasukkan pakaian ke dalam mesin basuh. Tapi, pada pagi itu, dia terus hilang selama beberapa minit, ibunya, Tiffany Hebb memanggilnya tetapi tidak mendapat jawapan.

Lalu, dia mendapati anak kecil itu dalam mesin basuh, tenggelam dalam tab penuh. Anak malang itu meninggal dunia sehari kemudian, pada 24 Mac. Ibunya, baru-baru ini berpindah ke Oregon dari Utah, berkata dia tidak pernah terfikir mesin basuh akan menjadi bahaya kepada anaknya dan bercerita untuk membuat ibu bapa sedar tentang bahaya.

Produk Suruhanjaya Keselamatan Pengguna , agensi persekutuan, berkata, kematian itu jarang berlaku - dua kanak-kanak di bawah umur lima tahun meninggal dunia dalam mesin basuh antara 2005 dan 2009, menurut satu laporan baru-baru ini.

'Saya berlari dalam rumah saya, memanggil namanya dan tidak dapat mencari dia di mana-mana,' Puan Hebb memberitahu News Deseret, 'tidak pernah terfkirkan bahawa dia akan berada di dalam mesin basuh.'
Tiffany dan Chris Hebb mungkin tidak dikenakan apa-apa tindakan, menurut Michael Rouches, jurucakap polis di Hillsboro, Oregon.

'Kami tidak percaya bahawa ini adalah satu jenayah yang secara sengaja,' kata Encik Roushes.

'Setiap malam, apabila saya pergi ke tidur, saya mula berasa sakit,' Encik Hebb kepada Berita Deseret.
'Setiap kali saya bangun, saya rasa ini adalah mimpi dan kemudian menyedari ia adalah sebenar. Saya akan mendengar bayi menangis pada waktu malam dari rumah jiran. Saya bangun, dengan harapan dia anak saya, dan kemudian sedar dia tidak ada di sana. '





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!