Thursday, May 10, 2012

Kerana memandu secara bahaya, penduduk kampung letakkan keretanya atas pokok


Muak dengan jenaka jiran mereka, mereka telah membuat sesuatu yang mustahil dan tidak disangka. Mereka mengangkat kereta jiran berusia 24-tahun, Zbigniew Filo ke atas pokok willow di Lubczyna, Poland, dan berharap lelaki itu akan mengubah cara dia memandu. Penduduk tetap menutup mulut tentang siapa yang meletakkan kereta Ford Escort itu ke pokok, tetapi telah mengakui bahawa salah satu kereta crane penduduk tempatan dipinjam untuk melaksanakan misi itu.

Jurucakap polis, Marta Pierko mengatakan: "Kami menerima telefon dari seorang lelaki mengatakan keretanya tersangkut di pokok, dan dia menuduh jirannya yang melakukannya. " Seseorang berkata : "Lelaki itu patut menerima 'hukuman' itu kerana cara pemanduannya berbahaya dan mungkin dia akan membunuh ramai orang. Mungkin dia akan berfikir dua kali bila memandu dan mengambil lesen memandu jika tidak mahu kejadian ini berlaku lagi.. "

Sekarang, lelaki itu malu dan telah berjanji untuk mengubah gaya memandu. "Saya mendapatkan pengajaran, tapi saya fikir itu agak keterlaluan," katanya.




.

3 Penyokong CHELSEA:

Unknown on May 10, 2012 at 2:54 PM said...

ha..baru dia rasa...

Unknown on May 10, 2012 at 3:41 PM said...

melampo letak atas tu ...akak lulu ..thx tau tarok blog saya dalam bloglist akak :D

Hanny Abdullh on January 8, 2013 at 7:05 PM said...

uittt..tinggi tol keta tu terbang...ni tgh pikiq ni cam ne lah keta tu leh tersangkut setinggi tu

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!