Thursday, June 21, 2012

Ketagihan cuci rambut dan muka menggunakan mayonis


Banyak ketagihan aneh yang dialami oleh sebahagain manusia di bumi. Sebelum ini ada orang yang pernah melaporkan mengenai wanita yang minum air kencingnya sendiri. Tapi ketagihan mayonis yang dialami oleh Philippa Garfield lebih unik lagi. Ini adalah kerana sepatutnya ia dipakai untuk makan, namun wanita yang berasal dari London ini juga memakainya sebagai shampoo dan minyak rambut. Mayonis merupakan pelengkap makanan yang dibuat dari campuran, telur, minyak, cuka, sari lemon hingga beberapa campuran bahan alami lainnya. Rasa mayonis yang enak dengan tekstur yang lembut membuatkan ramai orang menyukai makanan ini.

Tidak sedikit dari mereka yang meminta tambahan mayonis untuk beberapa hidangan tertentu. Tapi seperti yang dipetik oleh Oddity Central, apa yang dilakukan Philippa Garfield melebihi kebiasaan umum. Ya, seolah ketagihannya terhadap mayonis, Philippa harus mencampurkan seluruh makanan atau minuman yang dicampurkan mayonis. Yang paling unik lagi, Philippa juga sangat suka menggunakan mayonis sebagai krim pelembab wajah, shampoo conditioner atau minyak rambut.

Makanya tidak menghairankan jika dia memiliki puluhan botol mayonis di rumahnya. Bahkan hampir di seluruh almari di rumah kediamannya dihiasi dengan botol-botol mayonis.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!