Saturday, June 2, 2012

Suami Sembunyikan Jasad Isterinya 10 Tahun di Freezer


Seorang lelaki berusia 80 tahun ditangkap oleh polis kerana dia disuspek mencekik hingga mati isterinya dan menyembunyikan tubuhnya di dalam freezer selama 10 tahun. Masaichi Yamada, yang menjalankan sebuah perusahaan pemprosesan ikan, ditangkap polis di pelabuhan Kushiro, Utara Jepun baru-baru ini. Disanalah polis menemukan jasad isterinya dalam freezer dengan masih mengenakan pakaian lengkap.

"Suspek diduga mencekik mangsa dengan kawat tipis dan menempatkan tubuhnya dalam freezer di tempat kerjanya," kata seorang jurucakap polis di Hokkaido, seperti dipetik dari Channelnewsasia. Polis belum mengetahui, bila pembunuhan itu terjadi, namun Masaichi mengaku kepada polis, dia telah membunuh isterinya, di rumahnya di suatu hari diantara tahun 2002 hingga 2006.

Dia menghabiskan nyawa isterinya kerana kesal setelah pertengkaran, dan membawa jenazah isterinya ke tempat kerjanya menggunakan kereta. Polis menggeledah tempat itu setelah saudara wanita yang meninggal itu mengatakan dia tidak dapat menghubungi adiknya selama beberapa tahun.







.

1 Penyokong CHELSEA:

Unknown on June 2, 2012 at 5:32 PM said...

whta.. ?? err...disgusting lah

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!