Tuesday, July 24, 2012

Anjing lahirkan anak kucing


Seorang lelaki warga Korea Selatan  mengatakan, anjing peliharaannya telah melahirkan seekor anak kucing dalam keadaan sihat. "Setelah haiwan kecil itu lahir, saya tidak percaya. Itu kelihatan seperti kucing dan mengiyau seperti kucing. Jadi, bagaimana boleh menganggapnya sebagai anak anjing," ujar Jeong Pyong-bong (63), pemilik anjing, seperti dipetik dari star. Menurutnya, khabar tentang anjingnya yang melahirkan anak kucing, telah tersebar di seluruh negera. "Orang dari seluruh negera datang ke rumah saya untuk melihat," tambahnya. Jeong pun menjelaskan bagaimana anjingnya yang berwarna coklat, dapat melahirkan seekor anak kucing warna putih dengan bintik hitam, bersama beberapa ekor anak anjing berwarna putih, "Saya rasa saya tahu bagaimana ini terjadi. Anjing saya suatu malam meninggalkan rumah. Saya tidak tahu apa yang terjadi, tapi kemungkinan ia telah dihamili oleh seekor kucing," tuturnya.


Walaupun demikian, pakar menilai hal itu sangat mustahil terjadi. "Tidak mungkin anjing melahirkan kucing. Jumlah dan sifat kromosom anjing dan kucing jelas sangat berbeza," jelas Profesor Son Chang-ho, dari Universiti Nasional Chonnnam Fakulti Kedoktoran Haiwan. "Kemungkinan yang paling masuk akal, anak anjing itu menyerupai seekor anak kucing," cetusnya.






.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!