Friday, November 16, 2012

Berpantang maut sebelum ajal, kisah tragis Yasser Lopez


Kadang-kadang luka kecil di kepala saja mampu membunuh seseorang, namun keajaiban benar-benar telah menyelamatkan Yasser Lopez yang kepalanya telah tertembus tombak sepanjang satu meter. Selain kuasa Tuhan, semangatnya, keselamatan hidupnya juga berkat perjuangan sekumpulan doktor di Hospital Jackson Memorial Miami. Seperti dipetik dari Courier Mail, kemalangan ini terjadi ketika Yasser Lopez dan rakan-rakannya memancing ikan dengan menggunakan tombak kecil. Tanpa sengaja, seorang teman menembakkan pistol tombak ke arah Lopez dan segera tertusuk di bahagian kepalanya.

Kemudian dia dilarikan ke hospital dengan keadaan tombak sepanjang satu meter terpacak pada dahinya. Doktor mengatakan, tombak menembusi kepala Lopez lima sentimeter di atas mata kanan dan keluar di bahagian belakang tengkoraknya. Tombak tersebut dipotong dahulu untuk melakukan rontgen, sebelum akhirnya di bedah. Nasib baik, tombak itu tak megenai pembuluh darahnya, namun akibat trauma pada otak, Lopez tak mampu mengingati kejadian tersebut.






.

3 Penyokong CHELSEA:

Anisa Anuar on November 16, 2012 at 8:28 AM said...

tidak!!! *mental-breakdown*
peritnya tengok

Anonymous said...

nasib baik tak ingat..klu tak..abis la kwn tu...naya je gara2 buat gt...

Unknown on February 18, 2013 at 7:14 AM said...

penah terbaca kecederaan pada bahagian hadapan kepala akan menjadikan seseorang itu boleh berlaku kejam ..terutama kecederaan pada dahi.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!