Saturday, November 24, 2012

Wanita ini lompat dari tebing tinggi setelah mengetahui dia hamil anak lelaki.. lagi


Seorang ibu hamil anak kembar yang sangat menginginkan anak perempuan melompat dari atas tebing ketika dia mengetahui si kembar yang dia kandungkan adalah anak lelaki. Anna Byrne, 35, seorang jururawat dari Dunboyne, County Meath, ketika ketika USG scan pada bulan Mac tahun ini menunjukkan dia akan memiliki dua anak lelaki lagi. Dalam bulan-bulan sebelum kematiannya, dia melihat bayi perempuan di mana-mana dan menghindari teman-temannya - terutama mereka dengan anak perempuan. Pada petang 8 Mac, enam hari setelah menghadiri psikiatri mengeluh bahawa dia merasa kecewa, dia melompat dari atas tebing di Howth KTT, Dublin, Ireland, Suaminya, Terry menggambarkan percakapan terakhir pasangan itu sebelum dia meninggal. Dia mengatakan pada pemeriksaan kematian: ''Kami saling menceritakan bahawa kami saling mencintai dan dia berkata 'Sampai bertemu nanti'."

Koroner membuat keputusan terbuka kerana tidak diragukan lagi bahawa ibu tersebut berniat untuk menghabiskan nyawanya sendiri. Wanita itu menderita depresi dari awal 20-an dan kehamilan pertama pada tahun 2004 berakhir dengan keguguran. Dia kemudian melahirkan dua anak lelaki, Joe dan Aidan. "Namun, dia merasa sebahagian dari hidupnya hilang kerana dia memiliki dua anak lelaki dan tidak ada perempuan," kata Dr Sheehan. Byrne mengetahui pada 20 minggu kehamilan ketiga bahawa dia hamil anak lelaki lagi. Dia merasa sangat kecewa dan tidak boleh tidur selama beberapa malam. Dia mengaku tidak merasa naluri keibuan kerana memiliki empat anak lelaki.

"Dia mula memerhatikan bayi perempuan di mana-mana", ujar Dr Sheehan. Suaminya pertama kali menyedari dia hilang pada 1.30 petang ketika dia gagal untuk menjemput anak mereka dari Montessori School. Dia memeriksa supermarket dan semua hospital bersalin tempatan, dan menelefon teman-temannya. Dia membuat panggilan kecemasan pada 3.30 petang dan hanya setelah tengah malam, keretanya ditemukan oleh seorang teman di KTT Howth. Petugas menemukan catatan perpisahan 'menyayat hati' di dalam kereta. Pencarian dan operasi penyelamat dijalankan tapi dibatalkan kerana tubuh wanita itu ditemukan di dasar tebing dan pemeriksaan post-mortem menunjukkan penyebab kematian adalah beberapa luka-luka kerana jatuh dari ketinggian.






.

1 Penyokong CHELSEA:

mujagirl92 on November 24, 2012 at 1:00 PM said...

yang kat sana nak anak laki,, yang sinun nak anak pmpuan,, manusia,,

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!