Tuesday, December 11, 2012

Terkejut bil telefon sangat tinggi


Seorang lelaki di Arab Saudi terkejut apabila menerima bil telefon bimbitnya berjumlah lebih SR10 bilion (RM8.16 bilion) dan lebih mengejutkan, apabila syarikat penyedia kemudahan itu menyatakan bil itu mungkin betul. Akhbar Arab Saudi, Alyoum melaporkan, pemilik telefon bimbit itu, Fahd Matar berkata, beliau tidak percaya keseluruhan bil telefon bimbitnya SR10,828,705,046.28.

“Saya menghubungi Mobily, syarikat yang membekalkan kemudahan talian itu dan terkejut sekali lagi apabila diberitahu bil itu besar kemungkinannya betul. Saya langsung tidak mempercayainya. “Seorang pegawai syarikat berkenaan memberitahu saya bayaran tinggi dikenakan ke atas panggilan antarabangsa yang saya buat selain caj tambahan kerana melayari internet,” katanya. Matar berkata syarikat talian telefon bimbit itu sudah menamatkan perkhidmatan talian telefonnya. “Saya membayar bil secara tetap dan jumlah bil yang paling banyak pernah saya terima ialah SR3,000 (RM2,447). Saya akan membawa perkara ini ke mahkamah,” katanya. - Agensi






.

4 Penyokong CHELSEA:

mujagirl92 on December 11, 2012 at 7:49 PM said...

24 hours online non stop kot,, hehe

Nilam suhana on December 11, 2012 at 8:37 PM said...

takutnya... mesti ada caj terselindung... keburukkan bila guna talian komunikasi yang x jelas syarat dan termanya...

fifie on December 11, 2012 at 11:17 PM said...

Takkan lah sampai macam tu sekali even 24/7 non stop internet. Adehhhh.

aNa d'sKoDenG on December 12, 2012 at 12:10 AM said...

Perghhh..fengsannnn 40x

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!