Monday, January 21, 2013

Kstyle Clothing : Beli baju fesyen Korea dengan harga berpatutan



Sebagai seorang wanita yang mementingkan penampilan, membeli pakaian melalui online, memang agak menyenangkan. Pilih jer, lepas tu bank-in, dah boleh tunggu barang dihantar ke rumah. Tapi kenalah berhati-hati dengan penipuan dan juga adakalanya penjual meletakkan harga yang sangat tidak berpatutan (mahal).


Lulu perkenalkan Kstyle Clothing yang menjual pelbagai jenis pakaian fesyen Korea, yang sangat popular kini dengan harga yang sangat-sangat rendah berbanding dengan harga penjual online lain. (ada perbandingan harga disertakan dalam facebook).


Jangan risau dengan kualiti pakaian walaupun harganya rendah, kerana lulu dah pun beli sehelai, dan alhamdulillah, penghantarannya pantas, pakaian berkualiti, disamping harga yang sangat berbaloi. Masa terima, terus tersenyum senang hati..hehe..


Kerana lulu sukakan warna biru, lulu pilih design ni, dan ada banyak lagi pilihan warna. Bolehlah korang belek-belek kat blog ataupun facebook. Dan lebih mudah, untuk sebarang pertanyaan bolehlah diajukan kepada pemiliknya sendiri sebab pemiliknya memang seorang yang sangat peramah :)









*entri berbayar







.


4 Penyokong CHELSEA:

Farah Waheda Wahid on January 20, 2013 at 1:01 AM said...

thanks for sharing lulu...bolehlah saya cuci2 mata di sini nanti... ^_^

Lulu Caldina on January 20, 2013 at 4:53 PM said...

@Farah Waheda Wahid welkam :)

Lulu Caldina on January 20, 2013 at 4:54 PM said...

@Queen Sophia mmg cantik..:)

SHITSUKE on January 21, 2013 at 9:22 PM said...

woahhh!! kena beli nih!!

v

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!