Tuesday, March 5, 2013

Pengantin unik, dengan perkahwinan ala watak filem SHREK


Jika setiap orang mempunyai impian pesta perkahwinan, pasangan ini berhasil mewujudkan impian mereka dengan konsep perkahwinan unik ala cerita dongeng, terinspirasi dari filem animasi ‘Shrek’. Pasangan berasal dari New Jersey, Amerika Syarikat tersebut tidak memakai tuksedo atau hiasan cantik. Tapi berpakaian seperti Shrek si makhluk Ogre dan Princess Fiona. Paul Bellas, pengantin lelaki, mewarnakan dirinya dengan cat hijau, memakai telinga dan alis palsu seperti monster juga mengenakan kostum seperti Shrek. Sementara pengantin wanita, Heidi Coxshall, walaupun mengenakan gaun pengantin putih namun hiasan wajahnya juga berwarna hijau. Rambutnya ditata persis seperti Fiona, serta telinga palsu bentuk Ogre. Tidak hanya kedua pengantin yang mengenakan kostum. Kaum keluarga dan tetamu juga memakai busana sesuai karakter yang ada didalam filem ‘Shrek’.


Seorang anak kecil berpakaian sebagai Donkey dengan kostum keldai, beberapa keluarga yang mengenakan kostum Muffin Man juga Puss In Boots. “Leo (anak Paul dan Heidi) sedang menonton DVD Shrek, yang memang sangat dia sukai dan Heidi menyarankan pesta perkahwinan kecil ala Shrek,” tutur Paul. Lelaki berusia 42 tahun ini juga menambah, “Pengajaran dari filem Shrek adalah, tidak kisah penampilan anda, yang penting adalah cinta sejati. Dan saya rasa ianya sangat sempurna.” Paul dan Heidi bukan pasangan pertama yang mengadakan resepsi perkahwinan dengan konsep cerita dongeng. Sebelum ini Carol Evans dan Peter Traves rela menghabiskan wang yang banyak untuk mengadakan pesta bak puteri raja. -DM





.

3 Penyokong CHELSEA:

Izwa Kamaruddin on March 5, 2013 at 2:10 PM said...

err..huduh!

Faridzuan on March 5, 2013 at 3:33 PM said...

Pengajarannya, biar rupa buruk, tu tak penting. Yang penting hati sama hati suka. Saling mencintai sebagai seorang suami isteri. :)

Anisa Anuar on March 5, 2013 at 8:06 PM said...

wahhh...ni baru epik...real shrek.. =)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!