Sunday, July 7, 2013

Shilla Amzah : Biar ibu yang pilih jodoh



Shilla Amzah : Biar ibu yang pilih jodoh | Penyanyi Shila Amzah akhirnya menyerahkan soal jodoh dengan mana-mana lelaki pilihan kepada keluarga tanpa perlu untuk dia mempunyai hubungan cinta terlebih dahulu. Menurut Shila, dia telah meminta ibunya, Fauziah Sarman untuk memilih mana-mana lelaki pilihan keluarga sekiranya ada yang sesuai untuk dijadikan suami. "Memang saya meminta ibu carikan jodoh jika ada yang sesuai kerana pilihan mereka pastinya adalah yang terbaik. "Bagaimanapun, andai kata saya bertemu dengan lelaki pilihan sendiri, saya akan pastikan dia seorang yang menghormati keluarga dan mampu membimbing saya ke arah kebaikan," katanya.

Dalam laporan sama menyebut, Shila bagaimanapun buat masa ini mahu fokus kepada kerjayanya kerana masih lagi serik untuk menjalinkan hubungan cinta dalam masa terdekat. Katanya, selepas kejadian kontroversi cintanya dengan pelakon Sharnaaz Ahmad yang dilalui beberapa bulan lalu, dia kini lantang bersuara dan mengambil sikap lebih terbuka dalam melemparkan pandangan.

Kalau dulu dia selalu berhati-hati dalam setiap kenyataan yang diberi mahupun kelakuan. Tapi kini dia sudah penat kerana walaupun sudah meminta maaf, dia tetap akan dikritik. Kerana itu dia mengambil keputusan, selepas ini lebih baik dia bersikap pentingkan diri dan lebih tegas kepada mana-mana pihak yang cuba melemparkan tuduhan yang tidak berasas kepadanya. -SH





.

2 Penyokong CHELSEA:

Unknown on July 7, 2013 at 8:13 PM said...

elok la tu. ni yg sam rasa nak kena ambik hati pak cik andy lala n wifenye nih.. hehehhe

missshoji on July 8, 2013 at 12:53 PM said...

apa tunggu lagi, pergilah.. x nampak Shilah tgh berseri seri tuh..haha ;p

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!