Sunday, September 29, 2013

Kisah terkini, Angkasawan kedua Negara, Mejar Dr. Faiz Khaleed


Kisah terkini, Angkasawan kedua Negara, Mejar Dr. Faiz Khaleed | Angkasawan kedua Negara, Mejar Dr. Faiz Khaleed, 33, memberitahu dia kini sedang mengenali seorang gadis. Enggan mendedahkan siapa gadis yang maksudkan itu, menurut Faiz buat masa ini dia lebih selesa untuk tidak terlalu terbuka berbicara soal cintanya ini. Mengakui sudah berkenalan hampir setahun, Faiz dengan jujur memberitahu dia masih belum mempunyai perancangan ke arah perkahwinan buat masa ini. "Ya, memang saya sedang mengenali seseorang. Tetapi bagi menghormatinya saya rasa adalah tidak elok untuk saya mendedahkan siapa dia.

"Buat masa ini kami belum merancang apa-apa, bagaimanapun saya janji tidak akan merahsiakan apa-apa jika ada perkara baik yang akan berlaku," katanya ketika ditemui pada majlis tayangan filem Gravity di TGV One Utama, Bandar Utama di sini semalam. Mengenali gadis tersebut melalui rakannya, menurut Faiz antara keistimewaan yang dimiliki teman wanitanya itu adalah sikap memahami. "Saya tidak mahu berkahwin sebab desakan orang lain, biar kami laluinya secara perlahan-lahan. "Dia bukan dari bidang ini, tetapi sangat memahami kerjaya saya, sebab itu saya selesa dengan dirinya," katanya. Faiz dikatakan pernah bercinta dengan pengacara TV3, Nurul Syuhada sebelum hubungan mereka terputus di tengah jalan. - Utusan





.

1 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on September 29, 2013 at 8:08 AM said...

semoga ada jodoh. Dah isi $$$.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!