Tuesday, September 10, 2013

Pelik : Lelaki ini melakukan pembedahan agar dia akan 'menyerupai' Britney Spears


Pelik : Lelaki ini melakukan pembedahan agar dia akan 'menyerupai' Britney Spears | Bermula dari suntikan hormon, membeli pakaian yang sama, mengubah gaya rambut di salon, kosmetik dan semua hal dilakukan lelaki ini agar mirip dengan Britney Spears. Perbelanjaan yang sangat besar dikeluarkan kerana obses meniru artis kesayangannya ini. Nama lelaki transgender ini adalah Kara Nicole Hays. Sejak setahun yang lalu, dia dikenali ramai orang sebagai peniru Britney Spears. Namun bagi Kara, satu-satunya yang tidak berubah adalah wajahnya. "Saya tidak pernah melakukan pembedahan plastik wajah agar mirip dengan idola saya," ujarnya.

Kara mengatakan bahawa sejak setahun lalu, beberapa media salah memberitakan dirinya pernah melakukan pembedahan membetulkan wajah agar mirip Britney Spears. Menurut Kara, dia memiliki wajah semulajadi yang mirip dengan Britney dan menurutnya, itu adalah kurniaan buatnya. Apa yang dilakukan Kara lebih dari sekadar meniru artis. "Britney adalah orang yang membantu saya keluar dari tekanan. Menari seperti gerakan dalam video Britney membantu saya menurunkan berat badan," ujarnya. Menjadi seorang lelaki transgender tidaklah mudah bagi Kara. Dia mengalami masa-masa sukar dibangku sekolah dulu.

Namun, semua itu dilalui sebagai pelajaran hidup yang berharga. "Saya tidak pernah bermaksud untuk kelihatan mirip seperti Britney Spears, tapi orang lain menganggap saya mirip, dan itu adalah pujian besar," ujar Kara. "Britney dan saya sudah melalui banyak masa sulit hal dalam hidup," lanjutnya. Saat ini Kara lebih fokus pada kariernya sebagai aktris dan penulis. Dia mengatakan walaupun dia kelihatan mirip namun dirinya adalah orang yang berbeza dari Britney Spears. -AP





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!