Thursday, November 28, 2013

Apa reaksi anak-anak Che Ta mengenai perkahwinan Che Ta dan Zain Saidin?


Apa reaksi anak-anak Che Ta mengenai perkahwinan Che Ta dan Zain Saidin? |  Kira-kira dua minggu saja lagi, pasangan selebriti popular lagi kontroversi Rozita Che Wan (Che Ta) dan kekasih hatinya, Zain Saidin bakal disatukan sebagai suami isteri. Penantian satu Malaysia berakhir jua apabila di satu sidang media khas baru-baru ini, Zain dan Che Ta mengumumkan tarikh pernikahan mereka iaitu pada 11 Disember depan, di Gazebo, Pusat Konvensyen Setia City (SCC) Shah Alam, jam 7.30 malam. Segala persiapan hari pernikahan yang disebut-sebut sebagai 'Wedding of The Year' ini telah pun dibuat sejak tiga bulan lalu. Bagi Che Ta, debaran bakal menjadi pengantin tidaklah terlalu dirasai kerana aktres ini punya pengalaman sebelum ini berbanding Zain yang pertama kali akan bergelar suami.

Namun dalam mereka teruja menantikan hari bahagia tersebut, Che Ta mendedahkan yang anak-anaknya ada meluahkan rasa bimbang mereka. Kata Che Ta, kedua-dua anaknya itu rapat dengan bakal bapa tiri mereka itu namun Ammar Effendy, 17, dan Aniq Ezzra, 15 risau kalau-kalau kasih sayangnya dilebihkan pada Zain berbanding mereka. "Anak-anak, mereka ada cakap mereka takut kasih saya saya berbelah bagi. Sekarang ni tumpuan saya hanya pada mereka. Selepas ini saya sudah bersuami. Tapi saya ada terangkan pada mereka, kasih seorang ibu kepada anak dan antara kasih sayang isteri kepada suami berbeza dan mereka tak perlu risau. Alhamdulilah mereka faham", kata Che Ta ketika di temui di Pusat Konvensyen Setia City (SCC) Shah Alam.


Elak Berjumpa 

Dalam pada itu, Che Tah dan Zain memberitahu sebagai mahu mengikut pesanan orang tua-tua, mereka sepakat untuk tidak mahu berjumpa mulai Isnin lalu hinggalah tiba hari pernikahan nanti. "Kami percaya juga pada pantang larang orang tua-tua. Jadi hari ni hari terakhir lah kami berjumpa sehinggalah hari nikah nanti. Tapi tak tahu lah dia (Zain), saya okay saja. Dia ni yang nak jumpa saya hari-hari", ujar Che Tah sambil tergelak memandang Zain yang hanya senyum sambil mengangguk. Dalam itu Che Tah berkata selepas berkahwin, dia mungkin akan mengurangkan aktiviti lakonan tetapi akan tetap meneruskan tugas sebagai hos program Primadona.

"Lakonan mungkin saya akan kurangkan tapi saya masih lagi hos Primadona. Sebab lepas ni tumpuan saya dah bertambah. Selain anak-anak, saya ada tanggujawab baru, tanggungjawab kepada suami. Masak? Saya cakap pada Zain saya akan masak bila saya ada masa saja (gelak). Tapi Zain minta hujung minggu, kalau boleh saya kena masak untuk kami sekeluarga", ujarnya sambil ketawa. Ditanya mengenai perancangan cahaya mata, kata Che Ta dia berharap agar dikurniakan dua orang lagi zuriat. "Saya nak dua jer. Kalau boleh sepasang lah, lelaki dan perempuan", tuturnya sambil memandang Zain yang duduk di sebelahnya. - mD




.

2 Penyokong CHELSEA:

Unknown on November 28, 2013 at 10:15 AM said...

Huhuhu wedding of the year tu..:)

ain zulkarnaind on November 28, 2013 at 10:30 AM said...

hehe sweet je

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!