Thursday, November 7, 2013

Heliza Helmi dedah perangai 'nakal'



Heliza Helmi dedah perangai 'nakal' | Disebalik imejnya yang sopan dan sangat dengan hijab labuh dan jubah, mungkin ramai yang tidak menyangka terselit perangai nakal dalam diri penyanyi dan pelakon Heliza Helmi, yang hanya diketahui mereka yang rapat dengannya sahaja. Dalam laporan akhbar Kosmo! hari ini, tuan empunya badan mengakui dia sama seperti kebanyakan remaja lain yang mempunyai perangai gila-gila, gemar berlawak, mendengar muzik dan aktiviti lasak seperti Go Kart.

"Jika orang yang kenal saya, pasti mesti mereka tertawa jika orang kata saya seorang yang terlalu baik. Saya seperti orang lain juga, agak nakal, suka kacau orang, merepek dan tidak suka duduk diam. Itulah diri saya yang sebenarnya. "Sejujurnya, saya tidak pernah menyembunyikan perangai saya yang sebenar. Seiring dengan peningkatan usia, saya berusaha untuk menjadi lebih baik daripada semalam," katanya. Dalam pada itu kongsi gadis yang juga bergelar pengacara program televisyen, penceramah bebas dan ahli perniagaan ini, dia menyimpan cita-cita untuk meluaskan perniagaan dengan menubuhkan agensi pelancongan untuk membawa orang menunaikan umrah.

"Itu juga antara yang sedang saya usahakan sekarang ini. Selain bawa orang pergi menunaikan umrah, agensi pelancongan itu nanti juga menyediakan pakej pelancongan seperti biasa untuk Muslim. Malah kata Heliza impian terbesarnya adalah mahu membina sebuah masjid, surau atau rumah anak-anak yatim satu hari nanti. -MD




.

1 Penyokong CHELSEA:

Unknown on November 8, 2013 at 10:15 AM said...

sokong orang2 macam ni...selalu ada keazaman tinggi untuk maju...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!