Wednesday, November 6, 2013

Misteri ibu tunggal terima ugutan rogol dari lelaki tidak dikenali


Misteri ibu tunggal terima ugutan rogol dari lelaki tidak dikenali | Seorang ibu tunggal kini hidup dalam ketakutan selepas seorang lelaki yang pernah dikenali lima tahun lalu mengugut untuk merogol dan mencederakannya tanpa diketahui sebabnya. Mangsa yang enggan namanya disiarkan mendakwa, lelaki itu mula menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah kepadanya sejak tiga minggu lalu. "Saya mengenali lelaki itu lima tahun lalu ketika menemani anak saudara berurusan dengannya yang ketika itu bertugas di sebuah syarikat swasta di Sungai Petani, Kedah. "Hubungan kami putus beberapa minggu kemudian selepas saya mengetahui dia telah berkeluarga, tetapi tiga minggu lalu dia kembali menghubungi saya menerusi SMS mengajak saya menjalinkan semula hubungan dengannya," katanya ketika ditemui hari ini.

Mangsa yang berusia 32 tahun dan mempunyai dua anak itu mendakwa, dia juga hairan lelaki berkenaan tiba-tiba mengaku memasukkan sejumlah wang ke dalam akaun miliknya dengan niat ingin membantunya. "Saya membuat semakan dan mendapati tiada wang yang dimasukkan seperti yang didakwanya. Saya kemudian menghantar SMS meminta dia berhenti mengganggu dan membohongi saya. "Sejak itu dia mula menghantar SMS berbaur ugutan mengatakan saya cuba menipu sehingga merimaskan saya," dakwanya. Menurut peniaga buah-buahan itu, kehidupannya juga tidak tenang terutamanya selepas dia mendapati lelaki berkenaan sering mundar-mandir di kawasan rumahnya di sini beberapa kali minggu lalu.

 "Selain hairan dengan tindakannya itu, saya juga bimbang terhadap keselamatan diri dan anak-anak menyebabkan saya membuat laporan di IPD (Ibu Pejabat Polis Daerah) Seberang Perai Utara malam tadi. "Saya tak tahu motif sebenar dia mengugut untuk merogol dan mencederakan saya kerana selama ini saya tidak pernah berhutang atau mempunyai masalah dengannya," katanya. Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Abdul Rahman Ibrahim ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat ibu tunggal berkenaan. Bagaimanapun, katanya, polis enggan mengulas lanjut kes itu kerana kes ini masih dalam siasatan. -Utusan




.

1 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on November 6, 2013 at 10:15 AM said...

Semoga dilindugi Allah....dan done isi tabung.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!