Tuesday, December 17, 2013

Iklan jual buah pinggang disiasat


Iklan jual buah pinggang disiasat | Polis Turki menyiasat iklan di internet yang dikirimkan oleh mereka yang didakwa terdesak untuk mendapatkan wang sehingga sanggup menawarkan untuk menjual buah pinggang mereka, kata laporan media semalam. Iklan terbabit dikaitkan dengan sebuah sindiket penyeludupan organ yang menjalankan pembedahan dan pemindahan buah pinggang secara haram di Turki selain Mesir, India, Iran dan juga Iraq yang dibongkar polis pada Oktober. Penjual terbabit dikatakan meminta sehingga 150,000 Turki lira (RM236,602) untuk sebelah buah pinggang, dan sering kali berbangga dengan keadaan kesihatan mereka yang baik.


Mahu langsai hutang 

“Saya mahu menjual buah pinggang dengan segera kerana menanggung hutang,” kata satu iklan di internet yang disiarkan oleh akhbar Haberturk. Malah penjual terbabit turut menyatakan : “Saya tidak pernah mengambil alkohol sepanjang hidup saya.” “Saya ingin menjual hati, buah pinggang dan tulang sum-sum,” kata seorang yang lain pula. “Saya bersenam dan berjalan setiap hari.” Ketua sindiket penyeludupan organ biasanya mengambil sehingga AS$35,000 (RM112,559) daripada penerima organ, lapor Haberturk. - AGENSI




.

2 Penyokong CHELSEA:

mselim3 on December 17, 2013 at 9:39 PM said...

Assalammualaikum..lulu,

wahh..diaorang jual organ pulak . Kesian kan kalau dah terdesak.

mselim3

DR GEORGE on October 15, 2021 at 3:35 PM said...

Adakah anda ingin membeli buah pinggang atau anda mahu menjual buah pinggang anda?
Adakah anda mencari peluang untuk menjual buah pinggang anda dengan wang kerana masalah kewangan dan anda tidak tahu apa yang harus dilakukan, kemudian hubungi kami hari ini dan kami akan menawarkan sejumlah wang $ 400,000 dolar untuk Ginjal anda.
Nama saya DOCTOR GEORGE dan saya seorang Nefrologi di CITY HOSPITAL. Hospital kami mengkhususkan diri dalam Pembedahan Ginjal dan kami juga menangani pembelian dan pemindahan buah pinggang dengan penderma yang hidup dan sesuai.

Kami terletak di India, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia, Dubai
Sekiranya anda berminat menjual atau membeli buah pinggang, jangan ragu untuk menghubungi kami melalui e-mel dan Whatsapp.

E-mel: cityhospital7557@gmail.com
Nombor WhatsApp: +16236665343

SELAMAT SEJAHTERA
KETUA PENGARAH PERUBATAN
DR GEORGE

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!