Monday, April 7, 2014

Pelakon Terkenal Malaysia, Didakwa Berkahwin Secara Senyap?


Pelakon Terkenal Malaysia, Didakwa Berkahwin Secara Senyap? | Menerusi laporan sebuah portal beberapa hari yang lalu, pelakon yang mula dicungkil bakatnya menerusi rancangan realiti 'Malaysia's Most Beautiful', Jue Aziz dikhabarkan sudah berkahwin secara senyap di Indonesia. Jue didakwa telah mendirikan rumah tangga dengan seorang jejaka Indonesia bernama Bayu Daniels yang merupakan seorang ahli muzik yang kerap membuat persembahan di Malaysia. GUA cuba mendapatkan penjelasan Jue dengan menghubunginya menerusi panggilan telefon. Namun, panggilan terbabit dijawab oleh seorang lelaki yang mendakwa dia merupakan pembantu peribadi Jue. Dia meminta agar GUA menghubungi Jue semula kerana pada masa itu, Jue dikatakan sedang sibuk menghabiskan masa bersama keluarganya. GUA cuba menghubungi Jue beberapa kali selepas itu namun usaha GUA gagal. Diharap Jue dapat tampil ke hadapan untuk menjelaskan mengenai perkara ini agar tidak menimbulkan sebarang syak wasangka atau pun fitnah. -GUA




.

1 Penyokong CHELSEA:

Rizziela on April 8, 2014 at 9:45 AM said...

Alahai...Jue Aziz ni cantik orangnyer kan

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!