Friday, July 11, 2014

Gadis maut digilis treler ketika mahu hadiri temu duga latihan



Gadis maut digilis treler ketika mahu hadiri temu duga latihan | Luahan seorang gadis bahawa dia berasa berat hati untuk menghadiri temu duga satu skim latihan di sebuah hotel di sini membawa petanda buruk apabila dia menemui ajal dalam satu kemalangan di Batu 2, Jalan Langgar di sini semalam. Kejadian kira-kira pukul 7.45 pagi itu berlaku ketika mangsa, Azah Syazwani Mohamad Diauddin, 23, (gambar kecil) dalam perjalanan untuk menemui rakannya, Nailil Syuhartini Md. Zin, 24, di sebuah pasar raya besar di sini sebelum bersama-sama ke hotel tersebut bagi menghadiri temu duga.

Kemalangan dipercayai berlaku apabila motosikal jenis Modenas Kriss yang ditunggang Azah Syazwani, graduan Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, bergesel dengan sebuah treler membawa muatan kayu menyebabkan mangsa terperosok ke bawah kenderaan itu sebelum digilis dan tersepit di celah tayar. Rakan mangsa, Nailil Syuhartini memberitahu, kali terakhir dia menghubungi Azah Syazwani kira-kira pukul 7.30 pagi dan mangsa memberitahu dia sudah mahu keluar dari rumah kakaknya di Taman Serindit di sini. -Kosmo




.

1 Penyokong CHELSEA:

ejulz on July 11, 2014 at 6:23 PM said...

Alfatihah.. semoga arwah ditempatkan bersama2 orang beriman..

Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz"

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!