Monday, October 27, 2014

Nenek asyik dengan telefon bimbit sehingga tidak sedar cucu masuk mesin mainan



Nenek asyik dengan telefon bimbit sehingga tidak sedar cucu masuk mesin mainan | Seorang nenek panik apabila cucunya terperangkap di dalam sebuah mesin menjual anak patung ketika wanita itu sedang menunggu bajunya dicuci di sebuah kedai dobi di Maryville di sini. Portal Mail Online melaporkan, Diane O’Neill sedang membaca mesej pesanan ringkas (SMS) apabila dia sedar cucunya berumur 18 bulan, Colin Lambert hilang daripada pandangannya. Apabila mencari di sekitar mesin pencuci tersebut, dia melihat kaki cucunya di luar ruang kecil yang terletak di bahagian bawah mesin jualan berkenaan. Dia cuba menarik Lambert keluar, namun kanak-kanak itu terus merangkak masuk ke dalam mesin tersebut. “Saya terus menghubungi talian kecemasan, 911. Saya bimbang cucu saya cuba keluar dari mesin tersebut sedangkan kaca pada ruangan kecil di mesin itu sudah pecah.


“Kejadian itu berlaku dalam sekelip mata. Saya sedang membaca SMS apabila menyedari Colin sudah memasuki ruang kecil tersebut (mesin itu),’’ katanya. O’Neill bagaimanapun berkata, walaupun dia cemas, kejadian itu merupakan satu perkara lucu. “Saya melihat dia mengetuk kaca mesin itu untuk mencari jalan keluar,’’ katanya. Kanak-kanak tersebut berjaya dikeluarkan dari mesin tersebut, sebaik-baik pasukan bomba tiba di tempat kejadian. -AP




.

2 Penyokong CHELSEA:

Ummi on October 27, 2014 at 3:09 PM said...

mcm mana dia boleh masuk tapi tak boleh keluar tu sampai kena tunggu bomba datang..
Budak tengah aktif mmg tak boleh lepas pandang..
Macam anak-anak saya

CXopportunities on October 27, 2014 at 4:04 PM said...

haish. mentang2 die kecik, hehe comel tp bhya la baby. itu bkn tmpt awk. hihi.

kes ni msti djdkn contoh spy tk berulang

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!