Sunday, November 16, 2014

Ngeri!! Wanita putus dua dilanggar tram



Ngeri!! Wanita putus dua dilanggar tram | Seorang wanita putus dua selepas dilanggar sebuah tram. Menurut saksi, Elena Filotti, 65, dilanggar ketika dia cuba menyeberang jalan di bandar Arad, barat Romania, ketika lampu merah. Seorang saksi, Mircea Radulescu, 37, berkata: “Elena mungkin menyangka dia sempat melintas. Dia tidak mengendahkan hon dibunyikan berulang kali oleh pemandu tram berkenaan. “Badannya putus dua. Sungguh mengerikan. Anak saya ada bersama-sama. Saya menutup matanya kerana tidak mahu dia melihat keadaan mangsa.”

 Seorang penumpang Constantin Ponta, 29, berkata: “Mulanya saya tidak pasti apa yang berlaku. Saya melihat orang ramai menunjuk sesuatu di bawah tram. Saya melihatnya dan nampak mayat wanita terjulur keluar di bawah.” Sementara itu, polis berkata, pemandu berkenaan kecewa dengan kejadian itu. “Laporannya sama dengan laporan saksi. Mungkin dia tidak akan didakwa kerana jelas wanita itu yang bersalah,” kata jurucakap polis. - Agensi




.

2 Penyokong CHELSEA:

Unknown on November 16, 2014 at 8:12 PM said...

alahai..camner tuh.. klo tram mmg xde brek ker?

Cik Iman on November 16, 2014 at 9:31 PM said...

brek rosak kot. sian dia.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!