Monday, November 10, 2014

Pelumba kereta maut dalam kemalangan ngeri di Lebuhraya Kuala Lumpur-Seremban


Pelumba kereta maut dalam kemalangan ngeri di Lebuhraya Kuala Lumpur-Seremban | Kegembiraan pelumba kereta warga Singapura meraikan kemenangannya dalam perlumbaan Supercar Drag Race 2014 pada Sabtu lalu tidak bertahan lama apabila atlet itu terbunuh dengan kepalanya tertusuk besi dalam kemala­ngan di Kilometer 3.9 Lebuh Raya Kuala Lumpur-Seremban berhampiran Desa Pe­taling di sini semalam.


Dalam kejadian ngeri pada pukul 2.15 pagi itu, Kwek Kun Chon, 35, ditemui mati tersepit dalam kereta mewah jenis Porsche 911 Turbo yang dipandunya. Turut terbunuh bersama pelumba kereta itu ialah rakannya seorang jurugambar Franco Toh, 42, juga rakyat Singapura. Kedua-dua sahabat itu mengalami kecederaan parah di badan dengan mayat ma­sing-masing ditemui da­lam kereta mewah yang remuk teruk.


Kemalangan itu dipercayai berlaku ketika kende­raan itu dipandu laju melebihi 160 kilometer sejam. Difahamkan, semasa kejadian Kun Chon dan Franco dalam perjalanan menuju ke Ampang bagi meraikan kemenangannya menjuarai Supercar Drag Race 2014 sebelum merancang pulang ke Singapura pada petang semalam. -Kosmo




.

2 Penyokong CHELSEA:

Rempit said...

takpe pilihan sendiri, jgn melibatkan org lain jd mangsa udah lah.

imm on November 10, 2014 at 2:24 PM said...

salam blogwalking di petang hari :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!