Friday, January 23, 2015

Lelaki bawa mayat ibu untuk keluarkan wang daripada akaun warga emas itu di sebuah bank



Lelaki bawa mayat ibu untuk keluarkan wang daripada akaun warga emas itu di sebuah bank | Seorang lelaki di sini, didakwa membawa mayat ibunya untuk mengeluarkan wang sebanyak AS$850 (RM3,069) daripada akaun warga emas itu di sebuah bank, kira-kira dua minggu lalu. Polis kini menyiasat kemungkinan David Vanzo berbuat demikian sebelum memberitahu tentang kematian ibunya, hanya tujuh jam selepas pulang dari bank tersebut.

Menurut saksi, mereka nampak kaki wanita berusia 90 tahun itu terseret di atas lantai ketika berada di kerusi roda yang ditolak anaknya. Jiran Vanzo pula berkata, mereka tertanya-tanya sama ada wanita itu telah meninggal dunia atau pengsan semasa dibawa keluar dari rumah oleh anaknya menaiki teksi.

Polis menjelaskan, ibu Vanzo meninggal dunia beberapa hari sebelum sambutan ulang tahun ke-91 wanita berkenaan, kira-kira dua minggu lalu. Anggota polis yang datang ke rumah Vanzo selepas menerima panggilan kecemasan, dikejutkan dengan bau kurang menyenangkan daripada air kencing dan najis manusia sebelum menemukan mayat wanita itu memakai jubah, kot bulu serta kasut but yang disaluti najis. Vanzo kemudiannya ditahan atas tuduhan mengabaikan warga emas.-AP



.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!