Sunday, September 17, 2017

DI TAMAN LARANGAN - ANA SOFIYA


DI TAMAN LARANGAN - ANA SOFIYA | Kali ini penulis kegemaran lulu ni memilih kisah yang tidak kurang menariknya, mengisahkan mengenai dunia perkahwinan Ayuni dan Zuhayr yang tidak seindah yang diharapkan. Perkenalan singkat pada mulanya antara mereka berdua tidak menghalang Ayuni dari bersetuju mengahwini Zuhayr yang rupanya punya agenda sendiri dalam diam. Layanan buruk mertua juga memburukkan lagi keadaan. Terkilan menjeruk hati dan air mata yang tetap setia menemani, mujur saja Ayuni punya Insyirah kawan baik yang sentiasa ada untuk dia. Muncul pula Hud Hulaif yang selama ini menyimpan perasaan pada Ayuni.

Sedar wanita pujaan itu merupakan isteri orang, baginya cinta itu tidak semestinya memiliki dan dia redha hanya melihat Ayuni dari jauh malah tetap menyimpan harapan didalam hati. Keadaan rumahtangga Ayuni semakin memburuk disebabkan kehadiran Syakila adik bekas kekasih Zuhayr yang secara terang-terangan punya niat untuk jadi satu-satunya isteri Zuhayr. Zuhayr semakin lupa tanggungjawab dan sanggup merancang sesuatu untuk berpisah dengan Ayuni.

Namun kehadiran Hud Hulaif tepat ketika Ayuni betul-betul memerlukan pertolongan. Pada Hud, tiada apa yang lebih penting melainkan menyelamatkan si cinta hati. Ayuni betul-betul diduga, apatah lagi Zuhayr tergamak menuduh Ayuni curang dan dia bukan ayah kandung kepada anak-anak mereka. Biar apa saja yang menimpa, Hud Hulaif tetap teguh bersama Ayuni.. Berjayakah rancangan jahat Zuhayr dan apakah kesudahan cerita ni? Kenalah beli dan baca kan.. Pasti tidak mengecewakan..  



Tajuk : Di Taman Larangan

Penulis : Ana Sofiya

Halaman : 597 muka surat

Harga RM25/RM28
 



 .

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!