Tuesday, September 21, 2010

Suami isteri maut, rakan tercampak ke laut di Jambatan Pulau Pinang



Seorang mangsa kemalangan yang membabitkan sebuah MPV Nissan Grand Livina bertembung dengan sebuah lori hingga mengakibatkan sepasang suami isteri maut manakala tiga lagi cedera dan seorang tercampak kedalam laut dibantu pasukan penyelamat di Jabatan Pulau Pinang.

Sepasang suami isteri muda maut selepas kenderaan MPV yang dinaiki mereka merempuh besi selusur Jambatan Pulau Pinang dalam satu kemalangan di sini malam tadi, manakala seorang daripada tiga penumpang MPV itu tercampak keluar daripada kenderaan tersebut dan jatuh ke dalam laut.
Ketua Trafik Pulau Pinang, DSP Abdul Rahim Md. Din berkata, remaja berumur 17 tahun yang tercampak ke dalam laut itu kemudiannya berenang ke salah satu tiang jambatan sebelum diselamatkan oleh polis marin kira-kira pukul 1.30 pagi.


Beliau berkata, pemandu MPV itu Teh Boh Yi, 17, dari Sungai Rambai Bukit Mertajam dan isterinya Khor Lee Mui, 17, dari Mukim 8 Tanah Liat Bukit Mertajam, meninggal dunia di Hospital Pulau Pinang pada kira-kira pukul 1 pagi akibat kemalangan pada kira-kira pukul 11 malam itu.





.

1 Penyokong CHELSEA:

LiFe KaMi on September 21, 2010 at 2:37 AM said...

ish-ish dahsyat sungguh..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!