Monday, October 11, 2010

10 bayi bertuah lahir pada tarikh istimewa


SUBANG JAYA: Seramai 10 bayi yang lahir di Pusat Perubatan Sime Darby (SDMC) di sini antara bayi bertuah kerana berkongsi tarikh lahir 10.10.10, semalam.

Bayi pertama seberat 3.66 kilogram (kg) dilahirkan jam 12.55 pagi oleh Su Zee Vei, 35, manakala bayi kedua seberat 2.54 kg dilahirkan jam 4.58 pagi oleh Dayang Zarina Abang Johny, 33.

Zee Vei berkata, dia bersama suaminya, Ling Sew Shin, 43, amat gembira kerana anak ketiga mereka itu dilahirkan pada tarikh yang dianggap bertuah 10.10.10 kerana tidak dirancang selepas mengalami kesakitan pada lewat malam 8 Oktober lalu.
“Kami gembira kerana bayi ini sihat dan paling bermakna apabila dilahirkan secara normal pada hari yang bertuah ini,” katanya yang turut ditemani suami dan dua anaknya Ling Xiu Rui, 4, dan Ling Hui Yu, setahun di hospital itu, semalam.

Bagi Dayang Zarina pula, selain gembira kerana dapat melahirkan anak ketiga pada tarikh angka istimewa terbabit, dia juga bersyukur apabila tidak mengalami sebarang masalah ketika proses melahirkan anaknya itu.


P/S - Ini kat SDMC je kan? macam mana pula dengan tempat lain eh..





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!