Thursday, October 28, 2010

Sharapova dilamar dengan cincin berlian RM780,000


LOS ANGELES: Apabila pemain Los Angeles Lakers, Sasha Vujacic melamar bintang tenis Maria Sharapova awal bulan ini, beliau membawa bersamanya sebentuk cincin yang sesuai untuk juara tiga kali kejohanan Grand Slam itu.

Sejak menerima lamaran Vujacic, Sharapova dilihat memakai cincin berlian besar yang dipercayai bernilai AS$250,000 (RM778,950.07).

Menurut pakar barang kemas dihubungi US Weekly, cincin pertunangan Sharapova adalah 8 karat, berlian terletak di atas lingkaran platinum.
Suku juta dollar adalah nilai yang banyak untuk dibelanjakan membeli sebentuk cincin, namun mungkin tidak kisah kerana memperoleh banyak wang setiap tahun.

Seorang lelaki dikatakan perlu membelanjakan dua bulan gaji untuk membeli cincin.

Oleh kerana Vujacic dikatakan bakal memperoleh AS$5.5 juta (RM17.12 juta) tahun ini bersama Lakers, ia bersamaan membeli sebentuk cincin AS$912,000 (RM2.84 juta).

Sudah tentu peraturan dua bulan itu tidak diterima golongan selebriti, jika tidak Bill Gates perlu memberi isterinya berlian bersaiz batu Gibraltar.
Ketika Vujacic seorang multi jutawan hasil bakat dalam bola keranjang yang diceburinya, beliau tidak akan dianggap sebagai pencari nafkah utama keluarga. Tahun lalu, Forbes menganggarkan pendapatan Sharapova bernilai AS$25 juta (RM77.82 juta) dalam kemenangan dan penajaan.

Tidak dapat dibayangkan banyak pemain NBA lain yang akan membawa cek bayaran satu perlima daripada isteri mereka.





.

1 Penyokong CHELSEA:

Nora Shahaira on October 28, 2010 at 8:33 PM said...

gaya org yang dah tak tau nak buat per dgn duit yg banyak..
Alhamdulillah..setakat ni sihat..tp sedang berusaha lg nak mantap b4 jumpa hubby ni...kah kah kah..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!