Friday, October 15, 2010

Telur ayam bulat seperti bola


CORNWALL - Seorang chef masakan berusia 27 tahun, James Church terkejut apabila dia terjumpa sebiji telur ayam unik yang berbentuk bulat seperti bola ketika sibuk memasak di Hotel Bristol di Newquay, Cornwall baru-baru ini, lapor sebuah akhbar semalam.


"Saya sedang bekerja pada waktu pagi dengan memecahkan telur dan membuat sarapan seperti biasa. Saya kemudian mengeluarkan satu bekas dan kemudian terlihat telur ini," kata Church yang menceritakan penemuan unik itu.

Menurutnya, dia berasa tergamam seketika sebelum memanggil semua orang yang berada di dapur untuk melihatnya.


Dia berkata, mereka turut kagum kerana tidak pernah melihat telur unik itu.
Church yang bekerja selama lapan tahun sebagai tukang masak membuat keputusan untuk menyimpan telur unik itu.


P/S - Pelik ke? lulu pernah jumpa lah.. Sayang je tak ambik gambar.. Lama dulu..masa kecik lagi..





.

6 Penyokong CHELSEA:

nurkaloi on October 15, 2010 at 11:53 AM said...

yg ko jumpe waktu kecik tuu
bukan telur
tapi batu sperti telur
haaa,,jgn nak nipu eaa eaa
ke sbb waktu kecik lu ko tak tawu telur tu ape?? hehehe

Lulu Caldina on October 15, 2010 at 3:05 PM said...

eh mane tau ni?

awak skodeng saye eh?

ngeeee.... :p

nurkaloi on October 15, 2010 at 5:17 PM said...

eah eah
kantoi plak daaa
hehehe

Lulu Caldina on October 15, 2010 at 5:26 PM said...

;)

Akmall Razlan on January 26, 2011 at 10:25 AM said...

hahha...aku penah gak jumpa telur...telur tu kecik je...daripada mana tah telur tu...aku pun x tau...aku simpan..pastu lama2...isi dalam telur tu hilang...aku lagi lah heran...tpi masa tu xde camera..lau ada...masuk berita da aku....ahahahh

Lulu Caldina on January 26, 2011 at 10:28 AM said...

@akmall pergh kalau tak akmaal dah jadi org pemes..esok bila dah pemes jgn lupa haku..ngee

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!