Wednesday, October 6, 2010

Tujuh bomoh dipanggil rawat Balqis

JERTIH: "Malam ini (tadi) kami akan mengubatinya secara tradisional membabitkan tujuh bomoh dan dijangka turut dihadiri Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Jabi, Ramlan Ali," kata Norizan Said, 47, ibu kepada Siti Nor Balqis, 22, yang ghaib secara misteri menjelang senja dan lewat malam sejak beberapa bulan lalu ketika ditemui di rumahnya di Kampung Gong Nangka, Apal, dekat sini, petang semalam.
Menurutnya, sejak kejadian misteri menimpa anaknya itu disiarkan Harian Metro kelmarin, kediamannya tidak putus-putus dikunjungi penduduk yang ingin mengetahui cerita sebenar kejadian itu selain memberi kata-kata semangat.
Norizan berkata, dia dan keluarga sentiasa berdoa supaya semua usaha itu dapat merungkai misteri kehilangan anaknya itu termasuk mendapatkan khidmat pengamal perubatan tradisional dan tokoh agama.

Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Agama dan Penerangan negeri, Muhammad Ramli Nuh, ketika diminta mengulas menyifatkan kejadian dialami Siti Balqis tidak mustahil berlaku.

"Alam ghaib memang wujud dan boleh berlaku kepada sesiapa dengan kehendak Allah ke atas hamba-Nya dengan memberi hijab,” katanya.


P/S - Petikan cerita kelmarin [klik










.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!