Monday, November 29, 2010

Beckham teruja terima tawaran Moyes


SYDNEY - Bekas pemain tengah England, David Beckham mengakui dia berasa teruja dengan tawaran yang diberikan oleh pengurus Everton, David Moyes kelmarin.

Moyes dilaporkan mengemukakan tawaran kepada bekas kepten England itu untuk menyertai kelab Liga Perdana England itu secara pinjaman daripada Los Angeles (LA) Galaxy.

Dalam masa yang sama, Beckham yang ketika ini berada di Australia untuk menyertai satu perlawanan pertunjukan menentang kelab tempatan, Newcastle Jets memberitahu, dia masih belum memikirkan mengenai persaraan.

Bekas pemain tengah Real Madrid itu berkata, bermain bersama pasukan yang berjaya, pasukan yang baik dan para pemain yang baik menjadikan dia teruja untuk terus bermain.
"Saya cukup bertuah untuk melalui apa yang berlaku dalam karier saya," katanya.

"Gelaran Liga Perdana England, Liga Juara-Juara dan Piala FA atau Liga Sepanyol yang telah saya menangi. Saya mahu memenanginya dan mahu terus berjaya.
"Jadi, sebab itu saya bermain di Amerika Syarikat dan saya cukup bertuah sepanjang karier untuk bermain bersama pasukan terbaik ini."

Beckham berkata, dia masih lagi mempunyai baki kontrak setahun bersama LA Galaxy dan akan melihat apa tawaran yang datang selepas itu.




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!